My Life.

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Mariina - 30 oktober 2012 18:42

Hej! Förlåt för att jag inte skrev igår kväll, men jag och mamma köpte en katt! 

Katten heter Ponsa och hon är en persier som är 6 år gammal. Vi köpte henne av "Livbojen" som räddar katter. Ponsa hade bott ute i 3 veckor utan mat.. Men nu bor hon hos oss!      

Bilder kommer senare, jag måste ladda upp först från mobilen och det är tråkigt. Hahahaha.

Jasmine verkar inte gilla Ponsa ännu, men det kommer.. Hoppas man   



FILLIHOPPSAN! Imorgon är det Halloween   Ja, vad kul! Vill bara berätta att i ett inlägg förut så sa jag att jag skulle vara zombie, häxa eller en ond Lady Gaga på halloweenfesten imorgon och på skolan, och då skrev mamma att jag skulle vara häxa och zombie, men sen kom jag på att jag inte har några zombiekläder, så jag kan inte vara zombie! MEN LUGN, jag är smart. Imorgon på halloweenfesten kommer jag vara en djävul, och den 9 nov. i skolan så ska jag vara häxa.  


Men nu ska jag kolla lite på Hotel 13 på nickelodeon.se och sen vet jag inte vad jag ska göra, men det får vi se då!   

Mmmmmmmm.... 


   

   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards