My Life.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mariina - 31 oktober 2010 10:03

Sitter och gör Halloweenkort till bus eller godis rundan.

Jag tänker vara Vampyyyyyr!

Hoppas allt är bra med er??

Jag mår bra och är riktigt nöjd med mina kort! 3 av korten är förlåt men.. SKITSNYGGA! Jag vet att det är fult att svära men jag kom inte på ettt annat ord.

Jaa, jag ska väl fortsätta och göra snygga kort, så att man får mycket godis och kanske lite pengar...???

Ja, vad tycker ni om bloggens utseende nu då?

Jag har ju ändrat till grenar, jättesnyggt. Istället för snirklar har jag grenar alltså! Säg gärna vad ni tycker om det i en kommentar.

Hejdåååå!

/ `` Vampyren´´ Mariina.

Av Mariina - 25 oktober 2010 09:09

Imorgon blir det en rolig dag! Jag ska till ... ....... ...... då! Så det ser jag fram emot =)

Hoppas att alla har det bra idag?

Jo, jag har inte skrivit det, men i sommras på lovet så hände en hämsk sak med en elev, jo han hade haft canser som nästan hade kommit bort men sen fick han en tumör, så han..... finns inte längre såå... jag vill bara säga: Vila i Frid Gustav!

På skolan har vi planterat ett Kinesiskt Körsbärsträd, för att hedra Gustav ( han som dog av sin tumör ) Vi får ABSOLUT INTE äta av körsbären på sommaren, då förstör vi trädet på sätt o vis! Men jag tycker inte om körsbär...

Ja, det var en hämsk sak, men han lever ändå ( uppe i himmelen)                          Men, nu orkar jag inte skriva mer =(

Hejdå...

kramizar

från

Mariina...!

                                            

Av Mariina - 24 oktober 2010 11:19

Jaha, då var man sjuk igen då =( Otroligt tråkigt!

Nu är jag förkyld och har slem i halsen, men jag blir oftast förkyld efter att jag har haft krupp ( och jag hade ju krupp i torsdags och i fredags! Om jag fortfarande är förkyld imorgon ( alltså måndag ) så får jag inte gå till skolan!

På måndagar så har jag matte, svenska mm. 

På tisdagar har jag svenska, matte mm.

På onsdagar har jag slöjd, svenska, matte, fadderträff mm.

På torsdagar har jag idrott, matte, svenska mm.

På fredagar har jag matte, svenska, veckoplanering ( Utvärdering! ) mm.

Sen är det helg!

Men nu har jag skrivit ganska mkt. Så inlägget är nog slut nu!

Hejdå, Adios, Bye!

/ Mariina /                                                  
                     

Av Mariina - 23 oktober 2010 15:36

Hej!

Nu har jag varit och fikat på ett cafe med... Några ni inte känner! =)

Nu... Skriver jag ett inlägg. När jag fikade med _________ så var det jättetrevligt!

Här kommer en fantastisk bild på mig.....

  

Fin va!!

Jaja, blir ett kort inlägg!

Hejdå

/Mariina/



Av Mariina - 23 oktober 2010 07:00

>=( AAH!

Nu när jag vaknade, så kände jag att det luktade järn, ocg vet ni varför?? Jo, för att jag blödde nösblod! >=( Jag är trött på att blöda näsblod hela tiden!!   En fin bild va?? =)

Jaja, nu ska jag kolla på tv eller så, men jag vill säga att den som inte vet vad tv är förkortning på så är det en förkortning på `Television´ eller hur det nu stavas!

Jag tror att det stavas så....

Men nu ska jag kolla på tv!

Hejdå......

Mm, hejdå näsblod och alla läsare =D

Hejdå.....

/Mariina 9 år/

Av Mariina - 22 oktober 2010 21:03

Rätt svar på omröstningen är....

Hej alla amigos!

Grattis till alla som svarade det =)

Idag snöade det här där jag bor....

Så jag skrev en sång om snön =) Jag vill inte visa texten för att det är ju kanske lite piinsammt.. =0 Något ni nog inte visste om mig är....: Jag tänker söka till: Lilla Melodifestivalen 2011! Mmh, hoppas jag har en super duper bra låt tills dess =)

Jo, mamma har anmält mig till AF-skolan =) Tack mammsen!!!

Nej, nu ska jag kolla mer på idol eller så! =)

Tack o hej...

LEVERPASTEJ!

/Mariina/

Av Mariina - 20 oktober 2010 17:08

Jag vill att julen ska komma snart!

Jag gillar verkligen julen, man får paket, kan se på det här programmet med flinta, kalleanka och den störande fågeln, man kan se på mussepigg och hans vänner och så kan man se på långben! Det är suuupeeeerkul med jul!

Jag vill ha en jättebra jul det här året!

Jag är 9,5 år och om 8,5 år så är jag myyndiiig! :( Både tråkigt och roligt ):

Jag hoppas att ni alla mår bra!

den 29 ( nåt sånt) aja, iaf. den 29 är det haloweendisco på skolan kl. 18:30-20:30

det är 2:an som årdnar discot!!! Woooooow!

Jag vill gå dit, men jag måste fråga mamma först!

äm..... vad kan jag säga mer då??

Jo: jag älskar den här bloggen ( som naturligtvis är min...! )

Mm.....

....

...

..

.

Hejdååå =_(

/Mariina =)/

Av Mariina - 19 oktober 2010 16:53

Hej!

Visste ni att jag spelar ett av dom svåraste instrumenten?

Jag spelar fiol, men jag har riktigt lätt för det!

----------------------------------------------------------------------------------------------------Idag Ska jag och min bästis kolla på när min andra bästis ska sjunga med kulturskolans kör... Det är i bibblan kl. 18:30

Själv går jag i kyrkans kör! Har gått i kören i (ca.) 4-5 år.

Hoppas allt är bra med er?

I skolan idag fick vi lära oss teckenspråksalfabetet! Jättekul, jag kan säga mitt namn! äm.... Ja då är det väl inte så mycket mer att sä'ga då...

Hejdå.......

/Mariina/

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards