My Life.

Alla inlägg under mars 2013

Av Mariina - 28 mars 2013 06:09

Igår så kom det 4 st amerikanare till våran klass. Två stycken var 12, en var 11 och en var 13. Dom hade kommit till Sverige för att de hade en stor Hockey-cup IDAG (Lions Cup) och då så hade alla hockeykillar i min klass fått ta hand om en hockeykille var (förutom en kille i min klass, för han fick 2 stycken amerikanare).. Så ja, vi  fick ställa frågor till dom och dom ställde frågor till oss! :) Och visste ni att man inte har sexårs i USA, så de som är födda -01 som jag, gicki 6an och skulle börja 7an? Haha, ibland vill jag också bo i USA (Fett coolt att TÄNKA på engelska, och kunna prata med nästan alla i världen, helt utan problem!)


Bara, bara, baradubaa, bara, bara, baradubaa (nynnar lite på en låt i mitt huvud.. den heter thrift shop) 



  


Av Mariina - 22 mars 2013 17:14

Kolla gärna in min bak-blogg där jag lägger upp recept+bilder på olika bakverk jag gör.. första receptet kommer imorgon.


Och föressten, ni som inte redan gör det: Registrera er på swefilmer.com och börja nördkolla Pretty Little Liars! Det är så SJUKT BRA! Vi kan säga såhär.. Jag har kollat i 2 dagar och är redan på avsnitt 16 på säsong 1 (1 avsnitt= 42 minuter) så, det är bra, jag LOVAR!


Igår åkte stackars mamma in på sjukhuset med ambulans med misstänkt hjärtinfarkt.. Lyckligtvis så var det inte det så det är bra! Hon är hemma nu och vilar, men hon sov på sjukhuset över natten så jag sov hos min granne. Jag blev jätterädd och grät när mamma mådde dåligt (för jag vet ju att man kan dö av hjärtinfarkt) för att det RÄCKER med att pappa dog för 1 och ett halvt år sedan! Men hon är hemma nu och jag vill bara tacka ALLA ina kompisar som sa att jag fick sova hos de och kunde ringa närsomhelst! ÄLSKAR ER, och dig mamma! Gud jag var så himla rädd! Älskar dig, älskar dig, ÄLSKAR DIG!!       


Av Mariina - 15 mars 2013 21:19

NU SITTER JAG INTE OCH KOLLAR PÅ GLADIATORERNA, FÖR ATT JAG SKRIVER DETTA FÖR ERAN SKULL.


Åh nu lät jag elak ;) Men det är jag ju inte som ni vet!! Eller? Haha nej jag skojjade bara, såklart jag inte är   

Men nu tänkte jag bjuda på en liten rolig video som alla som kollar på Sveriges roligaste klipp har sett!   

Kom igen nu Britt-Marie. Kör för fa-an!

HAHAHAHHAHA.   


MEN NU ska jag kolla på TV eller leka med Jasmine.. Så ha en jättebra helg!!!!!

Min mamma fyller år om 9 dagar.. och hon blir nog inte så glad när jag säger att hon fyller 60.. För hon fyller 50.


Ha en bra natt   

Sov gott      

   

En random bild jag bara tog idag..  

Av Mariina - 2 mars 2013 10:50

Jaaa! Idag är det Melodifestivalen och andra chansen. Eller Är det andra chansen? Hmm... Ska kolla på deras hemsida...

*Kollar*  Aa, det var det. BRAAAA! Tagga melfest då.


Hursomhelst, just nu sitter jag och KIKar med Sofia.. eller Cornelia som har snott Sofias mobil, men det är Sofias KIK så jajaja. HEH :ID (Alltså I:et skulle likna en mustash)


Jag har inte mycket att skriva om den här tiden på året, men jag ska försöka: Ehm, snön börjar smälta för att solen brukar vara framme ibland och det högsta det vart denna vecka är +8°c och det är faktiskt väldigt bra, good job moder jord! :D

JO JO JO JO JO! Jag ville ju börja på handboll igen, och mamma sa att jag kanske skulle få göra det.. Till hösten. Nja, bättre någongång än aldrig.   


Igår bakade jag och min granne (som är 2 år yngre än mig) kladdkakemuffins, och de blev jättegoda! De var inte LCHF, men mamma åt 1 ändå för man måste ju få fuska lite.. om det inte är skola alltså. :I) (MUSTASH!!! ser ni nu? lägg huvudet åt vänster sida och kolla på ---> :I)  så ser ni att det är en smiley med mustash) 


HAHAHAHHAHAHHAHAHA, DET FINNS INGET ROLIGT ATT SKRIVA OM. ÄN.






Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards