My Life.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mariina - 31 augusti 2012 08:41

Hejhej! Jag är förkyld, uschipuschi! Men igår hade jag feber, men inte idag! OCH VI SOM SKULLE HA BILD OCH KÖR IDAG PÅ SKOLAN!! Jaja, det kommer ju fler dagar iallafall! 


Nu igår visade jag min blogg för klassen. Alla (tror jag) skrattade åt min cover av Call me maybe!

Så idag ska jag lägga in den videon i Youtubevideos i menyn (där mina andra youtube's är) och jag tror jag ska döpa om den avdelningen till typ "Boom" Ja, det ska jag! Så nästa gång ni ser Boom i ett inlägg, skrollar ni ner till Boom avdelningen, och vet att det är nytt klipp där! (:


Finns inte så mycket mer att skriva, klockan är ju bara 08.48

Men KANSKE skriver ikväll!


Kram

Mariina


Av Mariina - 28 augusti 2012 22:55

Call me maybe är så bra, så jag ville göra en egen variant av den (; TYCKS?!

Pözz o godnatt!

Kram

Mariina

Av Mariina - 28 augusti 2012 20:42

Hejhej c:

Nyss så kom jag på ett superbra, snabbt o billigt recept!!

Det är "rostade" hasselnötter ;) detta behöver du:

~Så många hasselnötter du vill rosta

~Flytande smör

~Salt (jag använde havssalt)

~Spis

~Stekpanna

~Bakplåtspapper

Såhär gör du:

Värm upp spisen på 6an. Sätt på stekpannan. Lägg i hasselnötterna och ringla över smöret. Bred ut bakplåtspappret på diskbänken/bordet. Strö salt över bakplåtspappret. Rör om i stekpannan lite då och då. Höj till 9an i ca. 4 minuter. Hasselnötterna är klara när de blivit lite brända. Häll ut smöret i diskhon och lägg hasselnötterna på bakplåtspappret. Vik ihop till ett paket så att inte saltet kan komma ut. Skaka om paketet så att saltet fastnar på hasselnötterna. Lägg i en skål/tallrik och njuut (:

Smakar som popcorn med hasselnötssmak! 8D

Skulle lägga till en bild, men jag åt upp alla hasselnötter ;c


Jaja, imorgon ska jag visa denna blogg för klassen, så jag ska väl typ göra ett blogginlägg imorgon på morgonen där det typ står "VÄLKOMMEN KLASSEN!!!" XD Kommer se failat ut, men  ingen bryr sig ^w^



LITE INFO För er som spelar MSP: Ni haer säkert hört talas om Jolijoker, hon har blivit känd pga. elaka forum, VIP i lvl 2, en klubb och fansen "Jolikers" typ.. Jag själv (mirre <3 <3) gillar inte henne! Varför gillar vissa henne? Är det coolt att skriva elaka forum? -Nej! Är det schysst att vara självisk? -NEJ!! Vad ser ni i henne?

OCH: Jag vill tacka all mina härliga msp-vänner som hjälpte mig till lvl 8 ikväll <3 PÖZZ ¨w¨


Tänkte göra en ny menyavdelning och upptadera utseendet lite grann, men vi får se :D


Sov så gott alla braiga människor som läser 8DD

Kram

Mariina


P.S Ska vi göra bloggen känd?!? JA, DET SKA VI!

Skriv om mig påååå fb? din blogg? instagram? twitter? affisher?!? Plzz :*




Av Mariina - 26 augusti 2012 22:08

Hej c:
Nu är jag påväg hem från Sundsvall där jag och mamma kollat på urgulliga sheltievalpar!! Otroligt söta :*

Det är typ 15 mil kvar till Stockholm (där jag bor ofc;)) sköönt!

Imorgon är det skola c: min nya lärare är jättesnäll! Vi ska göra en klassblogg ;) och så ska vi söka till Vi i Femman, och typ alla i klassen säger "Mariina SKA vara med!!!" haha, är så stolt :D

Har hört att Lady Gaga ska ha fanträff på stora Åhl'ens i SC (Stockholm City)
Tror det var idag, fast det kan ju ha varit imorgon också? Fast jag ska nog inte dit isåfall, för det kmr ju vara tusentals människor där :O omg, skulle ju klämmas till potatismos xD

Just nu spelas det en låt av rockbandet Sweet, kmr tvr nt ihåg vad den heter, men aja ^w^

Men godnatt :D
Kram
Mariina

P.s Skrivit detta på mobilen c;
P.s 2: lägger till en bild som min bästis tog på mig när jag va hos henne ^?^

Av Mariina - 25 augusti 2012 21:22

På att uppdatera mig! Haha, sry om jag liksom bara "kommentera, tråkigt annars" o sen så skriver jag inget! XD

Aja, nu har man börjat femman ^w^ Nu längtar jag till sexan... OCH SJUAN! Fast nt åttan.. 

Mamma har betalat för teatern i år (tack mamma!!) och i år kör vi världens bästa pjäs (troligtvis) : SPÖKHOTELLET! Jag tror vi ska köra den iallafall... Kanske? Mwiwhih!


Jättekul att en tjej från min teatergrupp kommenterar på min blogg

nicoponny är hennes blogg! O hon heter Nicolin o är jättesnäll c:


Nu har jag börjat gilla MSP igen! O för er som inte vet: MSP (moviestarplanet) är en spelsajt för barn!

Registrera dig på MovieStarPlanet 


Aah, vi får se när jag skriver nästa gång då ;D

Pözz!

/Mariina c:

Av Mariina - 17 augusti 2012 19:41

Ajajajaj, när jag skulle smaka på ett té som jag gjort för typ 3 dagar sedan, så brände jag hela min mun!  Och det gör fortfarande ont. J*vla dumma skiiiiit. Hmph! Hänt dig också? :/


Jag måste bara visa en video som min bästie visade mig! Förälskad i låten nu <3

Zig-ah-zig-ah! Hehe, Wannabe- Spice Girls

Jag och min bästie äger på denna :D


Oki, byee

/Mariina 

Av Mariina - 13 augusti 2012 10:15

Hejhejj! Det finns en jättebra sida för modeller och skådespelare! Den heter statist.se. Där kan man bli medlem, och sen så kan man få jobb på te.x Icareklamer, H&M tidningar... och mycket mer. Statistjobbet kan man få 300-1000:- för. Och modelljobbet kan man få 1000-15000:-! JA; FEMTONTUSEN! JAG DÖR! :)

Jag vet nt om jag är en bra modell, men jag vet att jag är en bra skådespelare.

Haha, det ville jag skriva (jätteintressant). Så hejdå.

Kram

Mariina

Av Mariina - 12 augusti 2012 21:55

Hejhej! Ojojoj, en vecka sen jag skrev! Förlåt så himla mycket, men det är inte kul att skriva när ingen kollar. :(

Okej, nu ikväll har det varit en chokladkväll! Jag gjorde chokladmousse med chokladriv över och hallon. Sen badade jag ett choklad-och vaniljbad (Det var ett pulver som man hade i vattnet). Det var skönt med badet.


I förrgår var jag i centrum på glitter. Jag hade tänkt att köpa ett mobilskal som liknade en rosa skateboard som var trasig.. MEN SOM VANLIGT NÄR JAG ÄR UTE, SÅ FANNS DET INTE KVAR! Sen gick jag till en annan butik, och där köpte jag en lila skrivbok som det stog "I'm crazy, and i love it" på. Och det är sant. Jag är verkligen galen (på ett braaaaa sätt) och jag älskar det!! Hursomhelst, i den boken skriver jag minnen i som jag kan kolla på när jag blivit gammal och gaggig. Hittills står det en sida om Inledning och invigning, och två sidor där jag spelar sommarkrysset! :D Men det kommer fler sidor. Många fler sidor. Sen får jag väl göra en uppföljare! HAHAHA.


Nu sa jag inviga en ny menyavdelning (jag ska göra den om några minuter). Den ska heta "Fame" alltså "berömmelse" eller ngt på svenska. Klicka dig in på den, så får du se vad som väntar ;D


Puss o kram

/Mariina/

P.s WHOOP WHOOP! D.s

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards