My Life.

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Mariina - 14 oktober 2012 12:05

Heej mina kära läsare! Idag har jag sjungit i kyrkan (jag går ju i distantkören) och aa, det gick ganska bra, förutom att min körledare hade lovat mig att jag skulle få ta in kollekten, men nu fick jag inte det.. (eller någon annan snodde min plats!) Och då började jag nästan nästan näästan gråta, fast jag fick bara tårar i ögonen och låtsades att det var damm (typical me) Mm.. 


Ikväll är det solsidan (YIPPEY!!) Andra avsnittet, säsong tre. Bajs vad kul det ska bli. :)


Men nu ska ni få se en video på ett pyssel, hur man gör ett pappershjärta. Så det ni behöver är:

•2 st färgade pappersremsor, ca. 20-25 cm långa, 1,1 centimeter bred.

•Sax

•Händer

Sen behöver du bara titta på videon och göra som hon gör.

För mig gick det bra på första försöket! Hur gick det för dig? Skriv en kommentar <3

Men nu ska jag göra ett till hjärta!

Hejdå

Kram 

Mariina


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards