My Life.

Alla inlägg under november 2009

Av Mariina - 30 november 2009 16:42

Ni har väl sett mig i tv?

Jag var med i ett kinesiskt

Program som hette

Ying Yang Yo.

Fast då stog det ju med kinesiska tecken.

Jag har tillomed bevis!

Titta här nedanför

där finns beviset!

  

Av Mariina - 30 november 2009 16:06

Imorgon får man öppna julkalendern.

Få se om jag kommer ihåg hur många julkalendrar jag har..........

Juste jag har en kalender ifrån kyrkan....

& en annan som mamma har köpt....

& en som mamma har köpt ( choklad kalender alltså).....

& en annan som mamma köpt ( en choklad kalender också)

Kramiz Mariina.

Av Mariina - 29 november 2009 09:42

 Min dröm är att få vara med i lilla melodifestivalen.

Sen om jag vinner skiter jag fullständigt i!

Här kommer dagens vinnar blogg:

Ofelias-djurblogg.

Grattis Ofelia!

 


Av Mariina - 28 november 2009 20:18

Jag undrar vad ni tycker om denna bild. Och besök gärna bloggen under bilden.

  

Linneas Fashion

Av Mariina - 28 november 2009 18:08

Det var en ruggig natt år 1392, då en liten pojke föddes. Samtidigt så föddes en liten flicka, pojken döptes till Erik och flickan till Erika.

6 år senare blev barnen kidnappade i en hemsk snö storm.

Dom var nära på att dö, och när dom kom fram trodde dom att dom blivit befriade och fick jätte bråttom ut. Men ett stort hinder stoppade dom och kastade ner dom på backen och skrek åt dom:

-BÖRJA JOBBA ERA SNORUNGAR!!!!


Dom kom från Frankrike och förstog ingenting, så dom stog bara och glodde. Då blev kidnapparen arg, och tog dom i nacken och  klöste tills dom bet honom och kom loss.

Men det tog inte lång tid innan han tog dom igen.

Då tog han dom i nacken igen och sa, med skrämmande röst:

-nu börjar ni jobba annars ska ni nog få. Mannen tog dom åter igen i nacken och gick in i en verkstad. Dom blev jätte rädda när dom kom in.

För där satt många mängder utav barn och arbetade som slavar åt mannen, och

 varje gång någon slutade jobba för att vila, tog han dom och kastade dom på golvet och började gapa och skrika. Några år senare hade Erik och Erika fått nog av allt arbete, så dom rymde med alla andra barnen och sa:

-skynda alle sammans, och alla barnen var ifrån Frankrike så dom förstod.

Dom kom precis ut innan alla barnen hörde mannen skrika:

-KOM HIT ERA SNORUNGAR.

Och då blev barnen rädda för då öppnades dörren och där stog han, kidnapparen!

Då sa Erik:

-skynda alla barn spring! Och så sa Erika till Erik så här:

 -jag har hört ryckten om dig i släkten, du och jag är födda samtidigt,

-jag vet svarade Erik.

Men nu kan vi inte prata om sånt han kommer ju i mot oss! Sa Erika.

Så Erik som var modig fick köra en bil ända upp till Frankrike.

Där han fick lämna av alla barn,

och både Erik och Erika fick en kram av alla barnen.

Men vad hände sen då? Jo, Erik och Erika flyttade ihop och levde lyckliga i alla sina dagar.


Av Mariina - 28 november 2009 11:24

Jag klarade mig.

Och jag skrek faktist ingenting!

Eller om jag ska erkänna så skrek jag kanske en liten smula då.

Och herregud vad ont det gjorde när dom stack in sprutan , om jag får lägga poäng på hur bra hon stack in den  från 1 till 10 så blir det nog en 8!

Men jag är glad att jag fick en glass efter.

Snart ska jag äta mat och sedan åka och köpa katt grejer till lilla Amina! Jo, och efter det ska jag och mamma gå upp på vinden och hämta ner julpynt. 

Jag har läst ut en bok igår som heter `Ett spöke för mycket´

 Hoppas ni tycker att bloggen är bra.

Kramiz Mariina. 

Av Mariina - 28 november 2009 08:40

Snart ska jag åka till Vårdcentralen och vaccinera mig.

Jag ska inte ta 1 sprutan, utan 2.

Hoppas att jag inte skriker så högt så att alla andra patienter tror att man håller på att dööööööööö!

Tror ni att jag skriker så högt?

Nja, inte en enda chans!!!!!!!!

Nu ska jag ta och  klä på mig, annars kommer jag aldrig dit. Senare berättar jag hur det gick.

Återkommer senare.

Av Mariina - 27 november 2009 15:53

Här kommer lite bilder på Amina.

Amina 8 v   Amina 8 v   Amina 8 v   Amina 8 v      Amina 5 v   Amina 5 v   Amina 5 v  

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards