My Life.

Alla inlägg under mars 2010

Av Mariina - 25 mars 2010 19:35

Här kommer det en liten låt från lilla melodifestivalen 2007!

Den här låten heter Yo-z och den är jättebra!

Sitter du/ni bekvämt?

Bra!

Dååååå köööör viiiiii!!!!

Bra låt va?

det tycker jag!



Kramizar från Mariina.


Av Mariina - 4 mars 2010 17:48

Jag tittar på tv:n nu.

Jag skrev lite fel i förra inlägget, men jag ska fixa det.

Här kommer en sångtext som en kompis hittat på:

 

                          Älskar Dig!

Du är så sjukt fin,ja så underbart fin!Ja du är snygg!Så söt,så snäll,förstå hur mycket jag gillar dej!Jag önskar mej ett eget liv med dej,så snälla,så snälla, Vill du bli ihop med mej?Du är mitt allt!Så snälla,så snälla,vill du bli ihop med mej?Vi kan bada,åka pulka göra allt tillsammans,vi behöver inga vuxna med oss,vi är stora nu!Känner du också såhär mycket för mej?Och kan du inte förstå hur du skulle få mej att må,jag skulle ju bli glad om du sa JA,om du sa ja!Så snälla,så snälla,får jag chans på dej,du är mitt allt!
 


M+N= sant?


Kramizar från Mariina!

Av Mariina - 4 mars 2010 16:00

I min klass har vi en uppgift på lovet (sportlovet) att läsa 3.500 sidor tillsammans. Ska börja läsa ett par sidor nu! (har inte läst mer än typ 50 sidor)

Hoppas allt är bra med er!!!

För det är bra med mig.

Tror att jag ska läsa "Habib friheten minus fyra" vem vet?

Och bara så att ni vet.....

Så ska jag övertala mamma om att få söka till lilla melodifestivalen 2010!!!


Kramizar från Mariina.

Av Mariina - 1 mars 2010 14:27

Ja, jag är hemma själv!

Undrar vad jag ska hitta på, kanske spela något....

Nej det går inte! Kanske...

eller nej..

jo,neej.

Åååååå, vad ska jag göra?

Jag vet, sjunga karaoke!

Ja, det gör jag, undrar vem som vinner, är det jag eller jag?

Det återstår att se, vem som vinner mellan mig och mig!

konstigt jag tror nog att jag kommer vinna, tror inte ni det?

Alltså det är klart att jag kommer att vinna eftersom att det bara är jag som är med! Haha, jag är bara sååååå himla bäst!!!

Vänta....

Hur kan jag vara säker på att jag kommer vinna????

hm, det här är bara en för konstig dag!!!

ääääääh, vad ska jag skriva?

jo, här kommer en länk till en blogg som heter goodisen98 klicka här för att komma till hennes blogg!

*Host*

Jag har blött näsblod här hemma, om ni undrar om något hemskt har hänt så är svaret NEEEEJ!

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.

Vad skrattar jag åt?

okej skoja bara, jag har inte skrattat idag.

Förutom nu för nu skrattar jag * haha* *skratt skratt*!!!

Nej nu ska jag ta och sjunga karaoke!


Kramizar från Mariina!!!!!


Ps.Ställ gärna frågor till mig, te.x `Vad drömmer du om?´ så kommer jag att svara på det! fråga vad som hest, jag lovar att svara på det okej? jag blir glad om ni ställer frågor, jag gillar sånt förstår ni! .Ds.

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards