My Life.

Alla inlägg under januari 2013

Av Mariina - 28 januari 2013 06:25

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat, men jag har liksom tänkt "Jag har inget att skriva om" dah dah dah dooh,

men Nu kom jag ju på att jag visst har det! Jo, det är ju en 'liten' skolgrej- men ni får väl läsa ändå :)


Ja, vi fick språkvalslappar från skolan för typ 1 vecka sedan. Mm, och då så läste jag lite om språken och jag valde spanska som förstahandsval och franska som andra.. Men för en halv vecka sedan kom språklärarna till skolan, och det var ju ortoligt bra för då lärde man sig ju mer om hur det lät osv. Men spanskaläraren kom inte (och ingen visste vart hon var!) så det blev bara tyska och franska.. Och jag kände starkt på magkänslan att jag istället ville ha Franska som förstahandsval och spanska som andra, så i torsdags så bytte jag och jag är jättenöjd!

SÅ nu får vi bara se vilket jag kommer in på..    


Idag så är det slöjd (sy för mig) Direkt på morgonen, vilket betyder att alla (som vanligt) tror att jag går i lågstadiet (pga. mitt 8-åriga utseende tror jag) (om jag nu Ser ut som 8 år.. ska kolla i spegeln!) 

Okej nej, jag såg ut som en 11 åring. Och jag blir tolv år om..  125 dagar! Yeah.


Wiho, imorgon är det skridskor på idrotten, och min självklara fråga till mamma är då: Kan du hämta mig från ishallen?    Taack.    


Jamen det var väl inget annat som jag skulle berätta om.. Näääää.

Okej jag chansar nu..

HEJDÅÅ!



Av Mariina - 17 januari 2013 19:26

Hej o välkommen hem från USA (om du läser detta..) Sofia! 


Ja, min bästis Sofia kom hem från USA den 15/1. Det var skitkul när hon kom till skolan idag! Sen fick jag och två andra kompisar presenter från henne (så snäll som hon är <3). Min ena kompis fick en grå keps som det stog 'New York' på, och min andra kompis fick en Victorias Secret parfym. Jag fick en skitsnygg tröja som det står 'Your boyfriend loves me' på.. fatta hur glad jag blev! Tack Sofiaaaaaaaa   

 

Det var väl typ bara det jag ville skriva om, men jag kan bjuda på en YT-video.. 


Du hast- Rammstein

TYSK ROCK, den är så himla störande, men ändå så bra!   

Haha.


Hejdååååå.

//Mariina

Av Mariina - 10 januari 2013 13:49

Jag är sjuk. Inte allvarligt sjuk.. Nej, jag är förkyld. USCH! 

Det bara forsar ur näsan min (åååh, det där lät inte bra!!!) Jaja, det är väl sånt man får stå ut med under alla vinterdagar..


Idag när jag läste mailen såg jag ett intressant mail.. 

Det var från KP- KamratPosten. Vad det stod i mailet? A-ah-aah.. Det är hemligt..    

Men ja, ett intressant mail hursomhelst. Det är allt ni får veta. Japp. Sånt är livet på en pinne. Hihi.


Aha- Nu ska jag berätta en sak (ska bara komma på den först..)

Jo, det kommer ett videoinlägg ikväll. Där jag sjunger. Kanske sjunger.. KANSKE sjunger...

[Notera kanske;KANSKE]


Jamen, vi ses. I internetdatavärlden. Alltså genom luft. Luft. Vad. Är. Luft. Egentligen?

JOHOODÅ, SUG PÅ DEN KARAMELLEN!


Hejdå, 

ses så.

(JAG VET ATT JAG SUGER PÅ ATT RIMMA!)

Av Mariina - 4 januari 2013 10:55

Jag skrev typ till SVT såhär:

Hej, jag undrar om Talang kommer starta någon gång i år? Jag vet att det är många som vill söka.


Och sen väntade jag i 8 dagar på svar. Det här är svaret:

Ok, vi ska skicka vidare frågan.

(Ja, eller något sånt skrev de)


ÅTTA DAGAR FÖR 6 ORD!

Okej, bättre än inget iallafall :)


Men nu ska jag hitta på något roligt.. Tror jag.

Hejdå! 

Av Mariina - 1 januari 2013 00:00

Gott nytt år alla som följt min blogg i alla dessa år, nu blir det 4 år sedan jag startade bloggen...



                              


Nu ser vi fram emot ett trevligt 2013, med nya fina sommar, vår, höst och vinterminnen  att ta med oss i livet... 

Öland sommaren 2012, solliden slott

 

Öland sommaren 2012, Borgholms fästning

Sommaren 2012 var ett stort minne för mig, då var jag på Böda Sands camping på Öland. Jag var ju förstås på andra ställen också! REKOMMENDERAR VERKLIGEN SEMESTER PÅ BÖDA SAND!


Men som sagt, Gott Nytt År! 



Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards