My Life.

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Mariina - 4 oktober 2012 20:46

Jajajajaja! Om  bara 3 dagar börjar Solsidan -Säsong 3!  jag är så lycklig! Jag längar typ jättemycket! "En sockerbagare, HÄN bor i staden.." "den där lappen om löss.. är den sann? -Ja, det är den. -Men det är ju sand i hela  solsidan!" Jaja, nånting sånt går reklamen.. Jag är inte så bra på sånt :)


JAG ÄR GLAD. JAG ÄR KÄR. I vem? DET FÅR INGEN VETA! 


NU ska jag göra nånting JÄTTEKUL :) JAG ska göra den roliga svenskaläxan! Det är så mysigt med alla ordklasser.. Substantiv står för saker.. adjektiv är saker som beskriver.. och verb är saker man gör.. Så mysigt! Mmmh...

Men till vilken ordklass hör kärlek? Substantiv? Aa. Adjektiv? Aa. Verb? Aa. 

Substantivet: Kärlek 

Adjektivet: Kärlek

Verbet: Vara Kär.

Eller jag tror att Kärlek är ett verb? Är det något man gör? För man ÄR ju KÄR. Men man ÄR inte KÄRLEK.

Jaja. Tror att det hör till verb ändå.

Men nu ska jag faktiskt göra min kära läxa.



Hörs!

Kram

Maroon 5.

Eller Mariina. Säg vad ni vill..

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards