My Life.

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Mariina - 26 oktober 2012 06:47

And it's Xfactor, xfactor, xfactor.. yayy!

Jaa, äntligen fredag! En utav de roligaste dagarna i veckan! Kör i skolan, xfactor på TV, dagen innan helgen, alltid god mat.. Mina andra roliga dagar är Måndag, Lördag och Torsdag. Nu gör jag en lista varför:

Måndag:

Träslöjd, dagen innan, dagen innan, dagen innan, dagen innan helg.


Lördag: 

TEATER! Helg..


Torsdag:

Diskantkören i kyrkan. Dagen innan, dagen innan helg.


Haha, vad bara tvungen att ha med alla de "där dagen" innan på måndag!   

Och vet ni vad?? Joo..


Om 5 dagar.. så är det.. HALLOWEEN!!             

Japp! Egentligen brukar jag inte längre klä ut mig, men i år ska jag göra det!

Mm, det är halloweenfest med min klass den 2 november, och den 31 oktober (real halloween) så är det i min djurklubb.

Jag ska nog vara en häxa eller en ond Lady Gaga ( Lady Gaga<3) eller en zombie. fast jag har bara häxkläder. Men om jag ska bli Lady Gaga så kan jag ju alltid ta på mig någonting glittrigt, göra mitt hår i nån Lady Gaga frisyr, och rita en blixt på det högra ögat.. Och för den läskiga stämningen: Rita mig helt vit i ansiktet och spruta teaterblod på ansiktet.    Jag är så smart, vad ska jag ta på mig som zombie då? Kanske en grå tröja som jag har i min utklädningslåda (för att jag hatar den just nu.. har hatat den sen den blev för liten..) och en grön eller svart kjol, grönt i ansiktet med grönt teaterblod "zombieblod" och långa naglar (Jag har redan långa naglar, men det ska vara häxnaglar som man kan köpa på BR)

Ska ha långa naglar på Lady gaga looken också..


Men vad ska jag klä ut mig till? Rösta: Häxa, Ond Lady Gaga eller Zombie? 

Rösta på två, en till klassens halloweenfest och en till djurklubbens (skriv till vilken fest jag ska ha på mig looken också)


   

 


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards