My Life.

Alla inlägg under maj 2010

Av Mariina - 22 maj 2010 11:09

Är någon här medlem på Panfu.se? Om något barn här inte är det och vill bli medlem så klicka HÄR så kan du registrera dig på direkten.

Ja, hur mår ni?

Det är ju helg, så man har ju oftast ganska mysigt, ja om man inte är vuxen och jobbar vill säga. På panfu heter jag Lovisa018!

Detta blir ett väldigt kort inlägg för att jag har knappt något att berätta om men...  Jag ska på kalas idag!!!

Jippie!!!!!

Okej.....

HEJDÅÅÅÅ, alla besökare!

Av Mariina - 15 maj 2010 20:45

Det var kul hos min kompis! Vi lekte med `My little petshop´, spelade fotboll och var ute och gick, lekte burken, körde twist och latade oss!

När jag kom hem åt jag och mamma middag ute på balkongen ( Solen lyste ju )

efter maten åt vi glass, och nu sitter jag vid datorn. Innan jag började skriva det här inlägget var jag inne på en hemsida, klicka HÄR för att komma till den hemsidan! Ägaren till den hemsidan är jättetrevlig, och om ni besöker den hemsidan lovar jag att ni kommer att sitta och läsa ALLA inlägg som hon har skrivit! Ja, så bra är hemsidan, och hon skriver så att man förstår på alla inlägg.

Så den hemsidan tycker jag att ni kan besöka!

Jaja, hoppas att alla mår bra, och till dom som är sjuka: KRYA PÅ ER!

Rösta gärna i den nya omröstningen som jag har skapat.

Ok, Hejdååååååååå!


Av Mariina - 14 maj 2010 08:46

Idag ska jag sova över hos en kompis i Tyresö!!!

Ska bli sååå himla kul, vi kommer bra överens med varandra, gillar nästan samma saker, vi går i samma klass, vi är nästan bästisar ( Jag har massor med fler bästisar från min klass) Undrar vad vi ska göra jag och min kompis?

Jag tänkte byta min omröstning för det är nästan INGEN som röstar!!!

Kommer inte på något mer att skriva så jag säger väl *Host *host* *host*

HEJDÅÅÅÅÅ!!!!

Av Mariina - 13 maj 2010 06:32

Dubbelhelg!

Det är Kristihimmälfärdsdag idag stängt på skolan, lovdag imorgon stängt på skolan, lördag och söndag helg stängt på skolan. Alltså fyra dagar i ledighet, dubbelhelg!

Hur mår ni då?

Jag är nästan frisk tror jag, jag nyser inte lika mycket men hosta gör jag väl ibland.

Såååå, vad finns det mer att skriva om?

Jag vet! Jo, jag ska på kalas kanske den 21/5-10, kanske den 25/5-10, kanske den 29/5-10!

Herregud vad många kalas med fyra dagars mellanrum bara!

Jag och mina kompisar har skrivit en låt som heter `Kärlekens dröm´ det är en bra låt.

Hoppas att ni gillar det nya färgerna på bloggen, lila blev snyggt till svart!

Hejdååå!

Kramizar från Mariina...

Av Mariina - 9 maj 2010 08:41

Här kommer lite bilder..... På mig!

  

Har jag någon gång visat den här bilden?! Det är en äkta runsten jag står vid!

  

Jag ser ut som en ängel ! Eller?

       

Blandade bilder från olika år!!!

 

Hejdå!!!

Ps. Jag är fortfarande sjuk! Ds.

Av Mariina - 8 maj 2010 19:52

Hej!

Tittar på postkodmiljonären, eller gjorde det är ju snart slut! Hur mår ni då?

Jag är sjuk, sååååå himla jobbigt! Men en sak är bra: INGENTING!

Jaja, hoppas att jag är frisk på måndag iaf. för skolan vill man ju inte missa!

Påminning: Snart morsdag, 2 juni: Min födelsedag,

USCH, vilket hemskt väder det är! Bara regn heeeela tiden! Jobbigt *Host*

Här är min önskelista på saker jag önskar mig på min födelsedag:

1. Kläder

2.Nya möbler till mitt rum

3.En lyckad födelsedag

4. Pengar

5. En kryssning till Helsingfors (Finlands hyvudstad, jag är halvfinsk)

6.MP3 spelare

7. Ny mobil med kamera och massor av gratis spel

8. Örhängen (JAG VILL TA HÅL I ÖRONEN!!!)

Kommer inte på något mer (Än så länge)

Hejdååååååå!!!

~Kramizar Mariina~

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards