My Life.

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Mariina - 21 oktober 2012 21:46

Gokväll!

Jamen jag kom ju på en sak under dagen.. SNART ÄR DET JU HALLOWEEN!

Ooh vad jag gillar halloween! Att få vara ett monster för en dag när man är ett monster (Lady Gaga-fan).. Det är kul.

Fast jag gillar mest julafton, nyår och min födelsedag    


Mm, jag har fixat en bloglovinknapp där du kan trycka för att följa mig på bloglovin. Knappen är ett eiffeltorn och så står det blovlovin lite smått bredvid. Sen har jag också lagt in en till sak i menyraden, som ni kommer få se i slutet av inlägget..


Mm, nu har jag kollat på solsidan och jag känner mig som en nörd som hela tiden bara "Jag har kollat på solsidan" "Solsidan ikväll, fest i hela huset yao!" "JAAAAA,  SOLSIDAN!" osv. Men det är ju så JVLA bra!! NÖRDEN IN THE HOUSE!

Men seriöst, hatar man solsidan så har man inte min humor :( och min humor är sånt som man inte märker är menat som ett skämt. Säger du ett skämt till mig som man vet är ett skämt så kanske jag fnissar, men jag skrattar inte. Säger du ett skämt som är ett "hemligt" skämt så skrattar jag garanterat!!


Usch vad komplicerat det blev..


Men nu ska jag och min kära mamma se på TV.. Fast dte verkar inte som ett bra program på tv just nu, men sen kanske det kommer något intressant.. Typ Bonde söker fru eller Top model.. Jaja, kommer inte idag eller nu iallafall.

Men jaja.


   


And don't forget..

 




Av Mariina - 21 oktober 2012 10:42

Godmorgon! Idag är det söndag och det betyder SOLSIDAN! 

Haha, fattar inte varför jag måste skriva det varje söndg men det känns så rätt!


Nu har jag vart vaken i en timme och fyrtio minuter. Den tiden har jag lagt ner på att söka på hur man får fler besökare på bloggen. Jag har märkt att i början 2009 när jag började blogga hade jag 140 besökare i månaden, men nu har jag bara runt 30 i månaden. Om jag fick månadsantalet till ett dagsantal så skulle jag ha 930 besökare i månaden tror jag!

Wow. Men nu måste jag göra någonting för att få fler läsare och följare! 

Kommentera vad du vill att jag gör på bloggen för att just du ska komma tillbaks!


Ja, men mm.. Idag är det väl bara mys hemma med mamma..

Eller bara och bara, det är ju mysigt att vara hemma! Fast jag vill ju åka till något museum. Typ Tomtits för där har jag bara varit 2 gånger. Tomtits eller fjärilsmuseet där jag har varit 1 gång innan :)


Men jag skriver lite senare, funderar på att göra någonting nytt på bloggen, men vet inte vad. 

Kommentera med förslag vad jag ska förnya på bloggen!


Hejdå

Kram

Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards