My Life.

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Svar på frågestunden!

Av Mariina - 15 augusti 2013 22:36

Förlåt att den kom sent nu men bättre sent än aldrig ;)


Frågornaaaa:


1. Beskriv dig själv med 3 ord.

Svar: Glad, snäll och kanske lite tidsoptimist... 

 

2. Senaste filmen du sett?

Svar: Karate Kid   

 

3. Om du fick vara en annan person för en dag vem skulle du vara?

Svar: Eeeh, Justin Biebers flickvän, daaah..

 

4. Hur planerar du din sångkarriär?

Svar: Vet inte, söker kanske till Idol, Xfactor och sånt när jag blir större! Känns inte som att jag kommer bli känd, men jag ska citera min största förebild Justin Bieber: Never Say Never. Follow your dreams.

Aa, blev inte så många frågor   Men till nästa gång kanske det blir fler.. :)

 

Glöm inte att följa mig på #instagram 

Där heter jag mariina_liv 

 

Puss :*

 

 

 

 
 
Ingen bild

Mamma

16 augusti 2013 04:13

Tidsoptimist? JA...det är nog sant min finaste dotter.

Mariina

24 augusti 2013 09:03

Hahaha aa det är sant ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej!  Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon. Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!   Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överassknin...

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!   Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk    Al...

Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan...

Av Mariina - 24 augusti 2013 09:03

Skolan började i tisdags och aa det var kul :) Men nu är det helg och på måndag börjar 'riktiga' skolan så då börjar lektioner och sånt på allvar så aa då måste jag kämpa eftersom att jag går i sexan nu och får betyg.. I onsdags åkte vi på utflykt me...

Av Mariina - 23 juli 2013 12:27

Nu är jag så himla trött.. även fast jag sov till halv tio    Idag vill jag åka o bada men det är inge bra väder :((   Aa, har inge mer att skriva om nu! Hejsvejs.. Glöm inte att fråga frågor till frågestunden!!!!! ...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards