My Life.

Alla inlägg under december 2010

Av Mariina - 25 december 2010 11:04

Hej! Hoppas alla fått en bra jul :) Med fina julklappar! jag fick jättebra julklappar, jag fick.... En cd-skiva, ett täcke, en kudde, parfym, superfina örhängen, pyssel, läppglans, ögonskugga, böcker, presentkort på Kicks och mycket mer :)  Vad fick ni???

Aja, Här kommer tipset: ( det är väl inte som ett tips.. men som en utmaning, som är ganska trevlig ) Jo, Du ska hälsa på alla som du går förbi ( Alltså, säga Hej!)

Här kommer tävlingen (med pris)  : Du ska skriva en handling om din blogg, om vad den handlar om, och det skriver du i en kommentar. Och den handlingen som jag tycker låter mest intressant, skriver jag om i bloggen i ett inlägg, och fixar en snabblänk dit:) Vilket gör att man får fler gäster på bloggen!

Här kommer den roliga sagan: det var en gång 2 bananer, den ena var grön och den andra var gul. Då sprang den Gröna iväg och gömde sig bakom ett träd, och sen när den Gula bananen gick förbi trädet så hoppade den Gröna bananen fram och sa "BU" då sa den Gula bananen " Usch, vad du är omogen!"

Visst var den bra!!! Aja, nu ska jag äta frukost, Fru-Kost!

Hejdåå, Lilltå!

Kram

Mariina :)

Av Mariina - 25 december 2010 10:48

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har bara inte hunnit!

Jag skulle bara vilja önska er en Riktigt God Jul!

                        Önskar Mariina!                                   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards