My Life.

Alla inlägg under juni 2011

Av Mariina - 16 juni 2011 10:13

Hej hej! Nu har jag haft sommarlov i 1 vecka, och det är ju bra.

Hm... har något häftigt hänt sen senast jag skrev......?

Nej, inte vad jag kommer ihåg. Jag har badat med mamma och pappa. Sen så har nog inget annat häftigt hänt (inte för att det är så häftigt att bada...?)

Okej, då säger jag bara.....:

Hejdå!!!!

//Mariina.

Av Mariina - 7 juni 2011 15:39

Heej!

Idag har jag badat med skolan i en sjö. Det  var jättekul!!!

Men vi gick typ 5 km... och det var inte kul. Men aja... nu ska jag se vad jag kan göra för något....... så det blev inget kort inlägg.

Kramizz

/M  r  i  a

     a  i  n

(Mariina) Hehehhehhe:)

Av Mariina - 6 juni 2011 18:57

Asså, ååh förlåt! Jag har inte skrivit på jättelänge nu!  men okej, jag tänker inte lova att skriva många mer inlägg, jag skriver bara lite då och då säger jag, men du kan ju fortfarande titta på alla andra inlägg som jag skrivit. Aa, så säger  vi. Och jag tänkte byta till en annan bakgrund och så...  så... aa, bloggen blir mer...... NY. Men: bloggen har samma namn och handlar om samma saker! Okej då säger vi så.... Jag har nyss fyllt 10 år den 2 juni.

Hejdåå!

Kram Mariina.


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards