My Life.

Alla inlägg under december 2009

Av Mariina - 28 december 2009 18:09

Jag hälsar min BÄSTIS Eila VÄLKOMMEN!!!!

Hoppas du gillar min blogg Eila.

Av Mariina - 28 december 2009 16:47

Jag önskar mig ett nintendo ds......

Det är ett ganska roligt spel, det är för både killar OCH tjejer.

Det önskar jag mig jättemycket, det skulle vara roligt om jag var i skolan och när jag kommer hem så ligger det ett paket på skrivbordet, jag öppnar det och i det ligger ett nintendo ds, fast det kan jag ju drömma om   .

~ Mariina ~

Av Mariina - 27 december 2009 16:39

Här har ni adressen till min andra nya blogg:

girlfriends

Där har det inte kommit så himla mycket än men det kan vara bra om du tittar.

Av Mariina - 27 december 2009 10:32

Den 29/12-09 ska jag hem till min bästis, men det är inte vilken bästis som helst utan världens bästa bästis!!!!!!!

Vi har nästan samma intressen, här kommer några som vi har likadana: Spela piano, Sitta vid datorn, KILLAR, Skolan ( min bästis och jag, är bäst i hela klassen på ALLA ämnen ), OCH sedan självklart att vara bästisar!!!!!

Jag hoppas det kommer att bli roligt.......

Jag berättar för er hur roligt det var den 29/12-09 el. 30/12-09!!!!!!

HA EN TREVLIG DAG / Mariina.................

                            

       

       

Av Mariina - 26 december 2009 10:20

Jag kom inte med mina goda nyheter igår, men nu kan jag avslöja denna design som var mina goda nyheter igår.......


 

Hur man gör en trevlig hemma kväll på matbordet.......

 

Duka bordet SJÄLV medans den du bjuder på middag tittar på tv eller något.

 

Sedan tänder du några levande ljus, och släcker

lampan i taket.

 

Nu är ju du så snäll att du lägger på maten på både din och den andra personens tallrik.

 

Ta fram servetter och gör båda till en bukett, och ställ dom i glasen som förhoppningsvis är tomma.

 

Efter det så säg till personen att den kommer in,

när den personen sätter sig så sig: WALLA!!!!!

 

 

KRAMIZ MARIINA......

Av Mariina - 25 december 2009 09:19

Nu är julafton slut!!!!!

Vad fick ni i present??????

Jag fick: en skaparlåda, papperoni, färgpennor, hårspray, uno, skip-bo, chokladcola, pysselbok, trosor, taits, adapter, ett hängsmycke, hits for kidz skivan, och mycket mycket mer i julklapp !!!!!

JAG BLEV SUPER DUPER GLAD AV MINA PRESENTER!!!!!!!!!!!

Jag återkommer senare med goda nyheter förstås.............

Av Mariina - 24 december 2009 08:56

god jul allesammans!

Idag ska jag sjunga i krubban i Huddinge kyrka, för att jag är med i Svenska kyrkans unga och det är en kör.

Imorgon blir det däremot Julspel, det är som en teater fast man sjunger!                                          
                

 

Men jag måste bara säga en sak igen

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av Mariina - 23 december 2009 14:31

Grönt är sjönt!
Grått är spott!
Gult är fult!
Guld är skuld!
Rött är dött!
Rosa är måsa!

Sånt här kan ni också göra

Det är enkelt.

Ha så trevligt.

Ni kan skriva såna här med ord eller vad ni vill i mina komentarer till inlägget.

Det kan t.ex handla om djur ja, faktigst vad som helst.

Kramiz Mariina!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards