My Life.

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Mariina - 18 oktober 2012 19:04

Jaaa!

Bildbombiiiis <3 Kuul.. yay. Vad glada alla är nu, de springer runt i rummet och hoppar och sjunger halleluja. Nä.

Men nu kommer bilderna.. Ha köpt 2 par örhängen för 8:- av en paralellklasskompis -instagrambloppis..


Gröna örhängen, kostade 3:-!!

  

   


Jeansfärgade örhängen, kostade 5:-!!

      


Och en dagens look:

 

Koftan köpte jag på min bästis bloppis för 30:-!


 


Akta dej!   


 

You are so cute, but i'm cuter.


Och vi slutar med en jätteläskig film som jag gjort som är 7sekunder lång..

SKITLÄSKIG! Se på den klockan 00.00 inatt, och va i ett nästan helt mörkt rum.. Vem äre som är rädd nu då?!


Kanske kommer ett blogginlägg ikväll också..

Hejdå!

Kram 

Mariina


 


Av Mariina - 18 oktober 2012 17:17

Hejhej hallå mina kära gulliga läsare som läser detta just nu... *hah*

Aa, skolan idag har väl vart ganska bra, japp.. På matten gick allt bra som vanligt, sv bra, so bra, eng bra... MEN SEN PÅ MORGONEN... Då var det idrott... Och min idrottslärare sa att om vi inte kunde göra kullebyttor i sexan (OM ETT ÅR!!) så får vi F i idrott.. och sen kom jag hem o sa det till mamma, och så lärde hon mej hur man gör kullebyttor... YAYY! Tack mamma!!


Mm, och när jag loggade in här på bloggplatsen så såg jag att jag fått en kommentar från olivas.bloggplatsen.se som sa att hennes tävling på sin blogg (som jag var med i) var avslutad.. Så jag gick in på hennes blogg, såg hennes video, och aa. VEM VAR DÅ VINNAREN? Jag? Nej, Nils karlsson pyssling.. Nä, DET VAR JAG! Jag är glad just nu. Väldigt glad. Jag har nästan aldrig vunnit en tävling. Bara i skolan och på Böda Sand (då vann jag ett gratis inträde till deras vattenland!) Ja, så tack att jag fick vara med och att dina lottningslappar valde just mej..


OCH INTE NOG MED DET! I SKOLAN BLEV DET TACOS IDAG! INTE KYCKLINGTACOS, UTAN KÖTTFÄRSTACOS! MUMS ALLTSÅ.....!!


Okej, men det var väl min dag..

Hejdå

Kram

Mariina


BTW, gå in  på --> olivas.bloggplatsen.se <-- så är ni roliga och snälla, och bloggen är jättebra! :)

HEJDÅ!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards