My Life.

Alla inlägg under juni 2010

Av Mariina - 12 juni 2010 09:40

Har jag berättat vad som hände igår? Nej!

Jo, jag kom till skolan ( Eller fritids för det är ju lov nu.) och det var helt kolsvart inne på fritids och jag tänkte `Men herreGud!, går dom på utflykt redan 07:30 på morgonen? Men det är ju fredag då har vi ju inte utflykt ju!´ Då kom kocken ut och sa att det var studie dag så det var bara fröknar där. Så sa han att jag vorde komma in och värma mig lite. Visst jag gjorde det.

 Sen gick jag till mammas jobb och berättade det som hade hänt och då sa hon `Du får följa med mig på jobbet idag!´Så jag gjorde det.

Senare igår köpte jag och mamma fredags gooooodis!!!! MUMS!!!!!!

Ok, hejdååååååå.

Kramizar!

Av Mariina - 8 juni 2010 16:47

 Tack tack tack! Till dom som kommenterar min blogg!!! Jag blir verkligen glad utav kommentarer. Hihi, jag blir ju självklart bara glad av tevliga kommentarer och inte av elaka kommentarer :-)

igår kräktes jag, men det är inte så intressant! Det var troligtvis matförgiftning på skolan men det händer ju lite överallt! Men nu mår jag bra!

Hoppas att ni mår bra och att ni inte är sjuka!


Nu ska jag berätta mina favorit intressen : Att skriva sånger och att sjunga och att lyssna på musik, allt som har med musik och sång att göra!  

Här kommer en rolig smiley!   Rolig va!?

Hejdåååå!

Kom ihåg: Tack tack tack! Till dom som kommenterar min blogg!!!............



Av Mariina - 5 juni 2010 08:27

Den 2 juni fyllde jag nio år! Det var en jättekul dag för mig. Alla tjejer i klassen sa grattis + några i paralellen grattade mig med! Så det var ju bra. Sen vill jag säga tack till mamma för att jag har fått tagit hål i öronen 3 ggr ( den sista gången jag tog var som födelsedagspresent). Idag ska jag ha min tjejmiddag (som kalas då, men vi tjejer i klassen har vuxit ifrån kalas, så vi har börjat med tjejmiddag i stället!). Hihi, hoppas att ni har haft bra dagar då jag inte har skrivit så mycket!  STORT TACK! Till alla er som läser min  blogg, jag tycker att det är jättekul när man läser den och kanske lite då o då lägga till en kommentar? Jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra här hemma! Här kommer en bild på en manga ungefär:

  

Den här bilden har inte jag ritat men det är jag som har tagit närbilden!

Hoppas att ni tycker att den är fin!

Kramizar från Mariina!

Ha en trevlig helg!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards