My Life.

Alla inlägg under september 2013

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!


Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk   

Alltså hemkunskap är jag bra på för jag har typ bakat själv sen jag var 6 fast då blev det inte så himla bra (tro mig det blev bara en sörja just då, typ strössel, mjöl och yoghurt blandat inne i frysen) men nu är jag bra.. Jag bakar sockerkaka, kladdkaka, chokladbollar, tårta ibland, kakor och sånt   


Språk är jag väl okej på.. går på franska och jag har svårt med vissa ljud som man gör men haha jag kan ju säga hej iallafall. :) Men jag kanske ska byta till spanska, har inte helt bestämt mig än. 


Hejdå! :)





Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan höll jag på att tappa rösten men jag är ju med på skolfotot iallafall   Superwoman här.. ja ni vet. 


Kolla här vilken cool människa, alltså man måste ju typ bli ett fan av honom.. :D


Don't drop that durka durk ayee don't drop that durka duuurk! :D 

Vem blir inte glad av den här videon?!


Ja, men nu ska jag kolla på PLL och sen vet jag inte.. är hemma från skolan idag (jag är ju sjuk) så ska nog ta det lugnt idag, kolla på film och läsa en bok ;


HEJDÅ DURKA DURK AYEE HEJDÅ-Å DURKA DUUURK!


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards