My Life.

Alla inlägg under september 2012

Av Mariina - 30 september 2012 17:27

Följ min blogg med Bloglovin

Ja, nu är det bara att börja följa! Kul va? :)

Jaja, lite det jag ville säga bara.. 

Hejdå

Kram

Mariina

Av Mariina - 29 september 2012 11:54

Aa, i torsdags gjorde jag och mina kompisar en liten kortfilm på 4 minuter :D

NJUT.. Typ. Bloopersarna är roligast!!

Hejdå

Kram

Mariina

Av Mariina - 29 september 2012 07:30

Hejhej alla kära läsare! Idag är det teater, och vi kanske ska få våra roller idag!

Om ni inte har något att göra på fritiden så är teater ett stort tips! Inte lika bra som sport (där man rör på sig) men det är en frihet med teater.. Man går in i en annan roll och man kan apa sig hur mycket man vill (när jag får), utan att skämmas eftersom att alla andra också apar sig. Det är mysigt med teater..


Idag vaknade jag halv sju.. Jaa, lite tidigt, jag vet! Men jag hade glömt att stänga av min väckarklocka på mobilen.. så den ringde halv sju. Jag tänkte gå och sova igen, men jag blev pigg efter att ha gått 8 meter.. Jag är sån.


Jag är jättesugen på att åka båt till Helsingfors! Men isåntfall på sommaren, för det är sörre risk för stormar på vintern/hösten.. Men iaf så kanske jag och mamma ska gå på Hamnens Dag den 30/9. Då går man ombord på Baltic Queen och så får man träffa olika figurer (förra året var det Mumintrollen) och så går man runt på båten 12.00 - 14.00 och tittar i olika butiker och uppträdanden! Det är gratis också.. Kul!

Fast mamma är på kurs då, så hon ska ringa och fråga min kontaktfamilj om de vill åka dit med mig :)


Hejdå!

Kram

Mariina

Av Mariina - 26 september 2012 19:04

YES, imorgon blir det KEBAB i skolan! MUMS. Kebab med tortillabröd dock, men jaja. Om skolan inte har råd med pitabröd, så har de inte det. Nu kan man göra kebabrulle! :) Ahopp. Kebab.


Klockan åtta ikväll så ska jag kolla på ett roligt program. Jag kommer inte ihåg vad det heter nu.. JUSTE, Bonde söker fru! Det är ju jättegulligt!


Är det någon som vet om man ka ha tempurmadrass i vanlig säng? För jag har tempur, fast jag vill ha en loftsäng! Men jag vågar inte chansa, ifall att man inte kan det.. För asså det kostar liksom MER MER MER än skjortan!!!

Om du VET VET VET (vet) att det går, så får du säga ja. Annars nej.. Lite synd att försöra typ 63.000!!?


Inte så mycket mer att skriva..

SÅ hejdå

Kram

Mariina

Av Mariina - 23 september 2012 22:49

Till dig som kommenterar min dotters blogg med kränkande kommentarer vill jag bara säga att din ip-adress är blockad, och inga kommentarer kommer att läggas upp från dig på denna blogg. Jag kan även tala om för dig att det du gör är straffbart! Genom ditt ip-nummer så får vi även fram din adress mm 


Du som sitter och skriver sånt här till en 11-årig tjej måste sakna all självrespekt och egen självkänsla, samt självförtroende. Jag tycker riktigt, riktigt synd om dig! Du måste ha väldigt dålig barndom med föräldrar som inte bryr sig, och kanske själva är/lever på ett destrutivt sätt. Du är ett bevis på en mindre intelligent person, med stor bristande social kompetens. Du bör söka omedelbar vård för detta!!! Bara för att ditt eget liv är pest och pina, har du INGEN som helst rätt att såra och göra illa andra människor. Förstår du??? 


Jag kommer inte att lägga ut dina kommentarer, då vi inte kommer ge dig ett uns av uppmärksamhet och bekräftelse mer. Du är troligtvis en mycket ensam, svag och kanske till och med sjuk person.


SÖK HJÄLP FÖR DINA PROBLEM, OMEDELBART!!!


Mariina är en tjej med gott självförtroende och ett varmt och öppet hjärta. En smart och glad tjej med en grundtrygghet som ALDRIG kommer ur balans. Varför det då??? Jo, därför att jag som hennes mamma har gjort ett bra jobb! Denna tjej drömmer om att bli psykolog, och vet du... Det jobbet kommer hon att passa  perfekt för. Med hennes stora hjärta, och empati till andra människor. Ingen människa är ful i hennes ögon, då det är insidan som räknas, och alla är lika mycket värda enligt henne. Det man ser först hos en människa är bara skalet, det betyder ingenting! Det är insidan som räknas! Min dotter toppar i alla skolämnen! Gör du det???? Skulle inte tro det! Hon kommer att gå mycket långt i livet....men DU lilla olyckliga människa...kommer inte att komma någonstans om du fortsätter med din attityd till andra människor!!!


Ja, det var allt från oss!

Hälsningar Katarina (Mariinas mamma)

Av Mariina - 23 september 2012 15:35

Ja, för ingen INGEN ingen, läser min blogg. 2 om dagen, 4 i veckan, 20 i månaden typ, wow, jag känner mej hedrad NOT.. Jaja, jag har ju ett nytt intresse som kallas: SKISS typ. Jag gillar att skissa klänningar och modeller.. Och att rita ögon och ansikten. Kanske ska göra en ny blogg och skriva om det.


Om ni seriöst gillar denna blogg, varför kollar ni aldrig på den? Jag vet att jag har haft bloggpauser och lovat att skriva varje dag, även om det aldrig hände, men nu har jag skrivit jättelänge, men ingen läser! 

Mamma läser, vad kul. Min ena bästis läser, vad kul. Men ingen annan. INTE KUL.


Jag tänker inte skriva in mej på rampljuset, det är bortkastade pengar för min blogg. 32 läsare i 2 dagar, sen 2,3 läser om dagen IGEN. Så nepp (: Inget för den här skittråkiga bloggen. Om jag inte får upp till 10 läsare om dagen tills på fredag, då slutar jag. 


Hejdå

Kram

Mariina.

Av Mariina - 21 september 2012 15:09

Hejhej, ni förstår säkert hur glad jag är nu.. Eller inte, för jag har inte berättat vad det är jag är glad över!

Jo, några vet säkert den kommentaren jag fick "ful", aa, och nu har jag fått 2 andra svar till honom! 1 från en tjej som heter Daniela, hon sa att jag va söt <3 Tack :)

Och sen min bästis som sa det också, Tack Sofia :*


Många förstår säkert hur glad man blir över såna här kommentarer, och hur ledsen man blir över "ful" kommentarer.. Tack iaf till Daniela och Sofia!


Okej, nu är jag ensam hemma med JasmineD och Sahara.. Mamma är på mediumkurs.

Men nu kommer jag inte på att skriva mer, så nu slutar jag :)

Hejdå

Kram

Mariina

Av Mariina - 19 september 2012 17:44

Hejhej! Jag heter Mariina och nu ska jag berätta en grejj! Jag gillar butiken Bluefox. Det är en butik där de säljer emo/punk kläder. OCH jag ÄLSKAR emokläder :) Det är så snyggt! Om 5 veckor (v 42) så ska jag åka dit med mamma o handla lite saker.. Rosa/svarta knästrumpor, svart/vita strumpbyxor, svart/vita vantar utan fingrar, en clipon slinga som är rosa.. KUL SKA DET BLI!!


Jahapp, nu har vi hämtat våran lilla hundvalp Sahara från Sundsvall. Vi kom hem igår, fast orkade bara inte skriva då! Hon är så söt, fast jag vet inte om Jasmine gillar henne... Vi får se! (:


Jag säljer pandasaker, men ingen verkar vilja köpa! Jag sätter upp lappar i trapphuset, men ingen vill :(

Jaja, jag får väl börja gå runt.. och runt.. och runt och igen och igen.. MEN DET ÄR DET VÄRT! :)


Hejdå

Kram

Mariina

 

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards