My Life.

Alla inlägg under juli 2012

Av Mariina - 31 juli 2012 17:50

Hejhej! Idag var jag hos läkaren och vi kollade på en sak jag hade på huvudet. Det var som en utbuktning, och jag var jätteorolig för att det skulle vara en farlig sak! Men nejdå, hon tog lite olja på den, och så drog hon bara bort den. OCH JAG SOM HADE VARIT RÄDD I FLERA VECKOR?!? Det var bara en "skorv"... Jag måste börja torka håret med hårtork, annars blir det såna, så nu vet ni :)


Jag var jättenära på att vinna på våffelbingo här på Böda Sand! SÅ NÄRA! Bara två nummer kvar. Man kunde vinna 660 kronor, presentkort på Böddes vattenland, presenkort på funballz, presentkort på vindsurfing, presentkort på dykning, kortspel... mycket mer också :) Jag köpte en våffla, och den var Jättegó! 


Nu ska jag snart äta middag. Det blir hamburgare och pasta.. och grönsaker kanske? :D

Sen blir det minidisco, Böddes småstjärnor och stranden kanske :3


Ha det så bra!

Kram

Mariina


Av Mariina - 28 juli 2012 19:55

Hejhej! Nu är jag på Böda sand och jag ska snart äta middag. Sen ska jag gå och bada med mamma, och sen ska jag till... JÄTTESTUDSMATTORNA!! Ska bli jättekul. Det är liksom madrasser med luft i som studsar! Hehe. Imorgon kommer det bilder.
Hejdå
Kram
Mariina

Av Mariina - 25 juli 2012 20:43

Hejhej! Idag var jag och mamma i centrum o shoppade nya kläder. Detta fick jag:

   
Tightsjeans -Kappahl 149:- (tror jag)
 
 
 
Accecoarhatt Rosa -Lindex 25:-
 
     
Leggins -Lindex 49,50:-
 
Tycks?? ;) Mamma köpte också jättefina kläder. 10 tröjor och 6 jeans typ!!
Men nu ska jag äta bacon hamburgare med potatisallad! Mums!
 
Tack mamma för en fin dag <3
 
Kram
Mariina
 
Foto taget av mig :)
Sno helst inte fotot!! 
Av Mariina - 24 juli 2012 12:17

Hejhej! Om 4 dagar åker jag till Öland <3 Längtaaaaaar!!


Sorry för att jag inte gjorde den där saken där jag ska svara på frågor i 14 dagar.

Jag skriver ikväll.. För jag har inte mycket att skriva om nu :(

Av Mariina - 22 juli 2012 11:00

Hejhej! Igårkväll kom jag hem från landet. Det fanns ingen teckning, så det var därför jag inte skrev på kvällen..

Det var jättekul på landet! Jag fick ett gosedjur utav min "kontaktfarmor" eller vad man nu säger ;)

Gosedjuret liknade en lemur, o de var sås öt o ullig!!! <3


Nu kom JasmineD till skrivbordet oh började busa med min klocka.. Hehe!


Om 6 dagar åker jag till Öland. Gud vad skönt det ska bli! Synd bara att det inte är så värst fint väder..

Men det finns ju alltid något som man kan göra! Te.x besöka en borg!! Stenåldersborg, eller fornborg.. Kommer inte ihåg vad det var.


Men okej, ha en bra dag! Kasnke skriver ikväll   

Hejdå

Kram

Mariina!

Av Mariina - 20 juli 2012 10:51

Hejhej! Idag ska jag åka till landet. Det so är bra är att jag fortfarande tänker uppdatera mig :)

Jag har ju skaffat appen.. i min iphone. Så nu kan jag ju skriva från mobilen. Gör smart. fattar inte varför jag tog in någon 'göteborska' i detta inlägg nyss.. Tyckte det passade. 'Gör bra' låter som... "SUPERBRA! FÖR BRA!" typ.


Nu har jag sminkat mig, och slingat håret, kollat på sommarlov, ätit frukost, borstat tänderna och lite mer..

Så nu har jag inget att göra nästan. Vi får se om jag skriver mer idag, senare. Tror jag skriver ite ikväll, men lovar inget..   


Nu ska jag kanske skypa med någon.. <3 Hoppas att min bästis är inne.. Roligt att skypa med henne.

See you later, alligator!


Kram

Mariina   

Av Mariina - 20 juli 2012 00:35

Förlåt för att jag inte skrev någonting igår (19 juli) fast jag var hos min granne nästan hela dagen!!


Det här hände: Vi var ute med hennes hund, när det plötsligt kom en polisbil rusande uppför gatan. Sen stannade den typ 20 meter bakom oss, och kastade ut vapen och en kofot! Sen sprang poliserna mot ett annat hus! Shit vad läskigt det var!!! Sen gick vi in till henne, och pysslade. Hennes pappa gav oss vattenmeloner    fast sen tog de slut.. Nu håller mamma på att hitta billiga flygresor till Frankrike. Hittat för 4000:- fast hon letar ändå efter ännu billigare!


Det skulle vara skönt att åka till Frankrike där det liksom är 34°c... här i Sverige är det ju istid typ.. bu!


Måste berätta en roli grejj som hände för typ 15 minuter sedan! Jag satt vid datorn, och så kom JasmineD, och hon hoppade ner bland mina saxar, som ligger i en liten svart rektangulär låda. Där hoppade hon ner och var så nöjd över sitt nya fynd.. Hon tänkte inte på saxarna. Nejdå! Inte farliga alls... 


Okej, puss o godnatt

Kram

Mariina 

Av Mariina - 18 juli 2012 10:37

Hejhej! Jag kom på en otroligt bra idé i bilen igår. Vissa folk är ju bara för dumma... De säger "Jag skulle vilja känna på molnen. Jag undrar hur de känns??" Jag har svaret: De känns som LUFT!

Men nu till min bra idé: VILL MAN KÄNNA PÅ MOLN, så går man till en dimmig äng! (Om man bor nära älvsjömässan, så kan det vara ett tips att åka till en kyrka som ligger typ 100 m. från mässan)


Dimman, är moln, som har för mycket regndroppar i sig, så det tyngs ner till marken, så dimma, är moln!

Så SPRING ut på en dimmig äng och uppfyll din dröm! ;)



Kram

Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards