My Life.

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Mariina - 19 oktober 2012 17:52


 

Av Mariina - 19 oktober 2012 16:53

Jaaamen hejsan i kartongen! 

Aa, vet att säkert nån därute tycker att den inte kan göra "snygga" headers... Men du behöver inte vara ledsen, jag gör faktiskt headers! Japp, det enda du behöver göra är att maila mig 1-2 bilder (inga stora från typ Photo Booth eller sånt) så kan jag göra en header med de bilder du vill ha och maila tillbaks headern, och om du inte gillar den kan jag göra en ny. Det enda kravet är att det ska stå LITET: "By: freedreams.bloggplatsen.se" 


Och du som inte vet hur du ska hitta min mail: Under min "Om mig"-ruta så finns det en bild på en rosa gubbe, och på den bilden står det "Kontakta mej" om du klickar på den bilden, så öppnas din mail och det kommer upp en mail-ruta där du kan skriva mail till mig.


Mm, idag vill jag ha godis eller äta på kinarestaurang (friterad kyckling <3) men godis får jag inte äta och kinarestaurang är dyrt!!! BAJSKORV ATT ALLT SKA HANDLA OM PENGAR HELA TIDEN! FÖRUT BYTTE MAN GREJJER. EN GET MOT EN OST! NU HANDLAR ALLT BARA OM PENGAR. 


Men jag vill verkligen ha godis eller choklad till Xfactor ikväll.


Vill... ha.. choklá..NU.


Mamma, hoppas du ser detta mail typ klockan 18.00, så medans vi är o handlar så kan vi ju köpa choklad.. 

Jag har inte ätit lösgodis på typ ett år. Visst är jag duktig?! Men nu är jag jättesugen!!!!!! 

Fy bara att man inte får äta godis. 


Men nu ska jag göra nånting. Vet inte vad, men jag ska göra någonting. Det vet jag. Nu går jag upp från min datorstol och ska hämta.. Inget.. Rastlös. Tråkigt. Men det är kul att skriva!

JAA!


Men nu så ska jag sluta skriva.

Snart.

Om nån sekund bara.

Räkna från 10-0 och läs samtidigt.

10..

9..

8..

7..

6..

5..

4..

3..

2..

1..

Hejdå

Kram 

Mariina

0.

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards