My Life.

Alla inlägg under januari 2010

Av Mariina - 31 januari 2010 08:29

Imorgon är det den 1:a februari.

Mamma ska åka in till stan från kl. 11:30 till kl. 16:30, hon ska på `seans´ om ni inte vet vad en seans är så kan jag berätta att det handlar om andar och sånt, om du vill veta mer om andar och spöken så besök min mammas blogg: http://www.medialitet.bloggplatsen.se


Här kommer en bild på mig:

  

Jag tror att det var år 2008 el. 2009 den här bilden togs!



KrAmIz MaRiInA.

Av Mariina - 30 januari 2010 09:33

Var på skoldisco igår.

Det var ju ett lyckat disco, men killarna i min klass sa att det discot skulle bli SKIT DÅLIGT!!! Men det var tvärt om.

Jag köpte en cola flaska och en pytteliten godis påse, och sedan så dansade jag jättemycket som tur var men dansade INTE med en kille tyvärr!!!

 

Jag önskar eder alla en fröjdefull helg!!!!

 

Kramiz Mariina.

Av Mariina - 27 januari 2010 19:53

Har nyss ätit popcorn!!!

På skolan idag har vi ritat självportätt, mitt blev ju självklart det finaste. Nej jag skojade bara, men självportättet blev ialla fall ett utav dom snyggaste tycker jag!!!

Hoppas alla ni mår bra!!!

 

 

KOM IHÅG ATT SVARA PÅ KLURINGEN HÖRRNI!

 

 

Kramiz Mariina

 

 

 

                    

Av Mariina - 26 januari 2010 16:52

Skoldagen har varit bra idag!!!!!

Ja, iallafall på idrotten, för då fick vi dansa Tza-Tza med killarna.

Okej, jag säger INTE det här för att jag menar det men jag var SKIT DÅLIG!!!!

 

På fredag är det skoldisco, och jag ska ha en prickig svart-vit klänning som det är svart nät på!!!

Ser fram emot fredagen.....

.....Men däremot vet jag inte om jag kommer att dansa med en kille direkt, men jag vet att det är från 18-20 iallafall.

 

 

 

 

 

                                             Kramiz Mariina

Av Mariina - 25 januari 2010 20:01

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men jag har tyvärr haft annat att göra.

Hoppas ni tycker om min nya header som jag gjort till bloggen!!!!

På skolan är det ganska bra, jag lovar att inte göra några mer pauser nu, eller jag kanske.....

....Eller neeej....

Jo, skulle funka, men njaaaaa, svaret är nog NEJ på det jag tänkte på!!!!

 

Veckans kluring är:

Varför är man arg när man inte äter något och är hungrig?

 

 

Kom ihåg hur det går till när man svarar på kluringen:

Skriv detta i kommentarer:

Svar till `veckans kluring´

Skriv ditt svar till mig.

 

OBS!  Jag kommer på måndagen efter den veckan jag skrivit gåtan på, att presentera doms bloggar som svarade rätt på gåtan i ett inlägg som jag skriver, så ni som skrivit ett svar: kom in på måndagen och titta.

 

 

  Kramiz Mariina

Av Mariina - 16 januari 2010 10:43

Nu är jag tillbaka igen!!!

Först ska jag berätta att min kusin varit här då jag fick jättefina kläder, sedan fikade vi. Inte nog med det, mamma ska gå utbildning till medium och hon har skapat en blogg om det, som heter

`Den Inre Resan´ Det är en super spännande blogg, här är adressen:

 http://medialitet.bloggplatsen.se/

Den måste ni bara gå in på!!!

 

 

Kramiz Mariina!!!

 

Av Mariina - 4 januari 2010 21:16

Jag tar en bloggpaus!

Återkommer senare.

Kramiz

Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards