My Life.

Alla inlägg under februari 2010

Av Mariina - 27 februari 2010 15:57

Åååå, jag vill sjunga men jag vill ändå inte sjunga.

Alltså, jag menar att sjunga karaoke inne på mitt rum.

Vad tycker ni att jag ska välja?

Jo, var nere i centrum på apoteket och köpte näspray, och det var iskulpturer i centrum och min bästis mamma hade gjort 1 utav skulpturerna!

Hoppas ni mår bra, medans jag sitter här och är försyld.

 

Kramizar

Mariina.

Av Mariina - 21 februari 2010 11:54

Heej!!!

Idag ska jag och mamma åka buss till ikea.

Åt nyss lunch, det blev Tacos fast jag och mamma åt Tacos igår till middag också.

Hur mår ni då?

 

Här är en bild på mig...

 

Hejdå!

Kramizar till er alla!!!! 

Av Mariina - 20 februari 2010 11:28

Tittar på Pocahontas 2, en ganska bra film.

Vad gör ni då?

Jag har ju inte skrivit på några da´r men ska börja skriva mer nu!

Kom ihåg att svara på veckans kluring nu, det börjar att bli snålt om svar, och jag vet att ni är duktiga så ni vorre kunna mycket svar.

Neej, nu ska jag ta och dricka lite vatten, och sedan titta på tv.

Nu är Pocahontas slut men nu är det Kim Possible.

Ha en trevlig dag....

Kramiz

Mariina.

Av Mariina - 16 februari 2010 19:10

Hej hej!!!

Mamma ska kanske bli `Livs Coach´ och `Hälso Coach´ hoppas att hon får det om hon verkligen vill det!

Lyssnar på Yo-z från lilla melodifestivalen 2007.

 

I skolan hade vi matte och svenska, ja, och samling och rast och lunch också förstås! Hur har eran dag varit då? Min dag har varit jättebra!

Nä, nu ska jag försöka att hitta nya bloggar!

 

Kramiz

Mariina.

Av Mariina - 15 februari 2010 19:34

Hej!

Har ju nämt att min klasskompis har gjort en blogg....

Han har inga kommentarer, låg statistik, och många inlägg som DU kan läsa.

Därför undrar jag om du skulle kunna gå in på hans blogg och läsa lite, och kanske skriva en kommentar?

Om du nu vill göra Noel glad så klicka HÄR för att komma in på hans blogg!'

Hoppas du kommer gå in där.

 

Nä, ska ta och tvätta mig nu!

Ha en trevlig kväll!

Kramiz

Mariina.

Av Mariina - 15 februari 2010 16:50

Hej hej!!!

Har gjort läxan nyss....

Tralalalala lalalalalalala....

åååå, vad ska jag skriva???

Ja, jag tänkte byta omröstningen till någon annan om-röstning, ska göra det så fort jag skrivit klart.

Lyssnar på `Spotify´ det finns all världens musik där!!!

Hur mår ni föressten?

Jag mår TOPPEN iaf.

Här kommer en bild på mig:

  

Fin bild va!?


Kramiz Mariina!

Av Mariina - 13 februari 2010 18:54

 Nu är det kväll!!!

klockan är 18:56 prick nu!

Jag får hjärtan i magen när jag tänker på alla-hjärtans-dag!!!

Har ni köpt eller gjort något till den som ni gillar i alla-hjärtans-dag present?

 

Här kommer veckans kluring:

Vem vann förra året i melodifestivalen?

 

KOM IHÅG HUR DET GÅR TILL HÄR PÅ VECKANS KLURING:

INNAN DU SKRIVER DITT SVAR SÅ SVRIV `SVAR TILL VECKANS KLURING´

OCH SEDAN SÅ SKRIVER DU DITT SVAR.

OBS!!! KOM IHÅG ATT JAG KOMMER ATT PRESENTERA DEN/ DOM SOM HAR SVARAT RÄTT, I ETT INLÄGG 1 VECKA SENARE, DÄR KOMMER JAG OCH LÄNKA TILL DEN/DOM SOM HAR SVARAT RÄTT OCH JAG SKRIVER JU SJÄLVKLART NAMNET TILL DEN SOM ÄGER DEN BLOGGEN!

 

Ha en trevlig kväll..

Kramiz Mariina

Av Mariina - 13 februari 2010 09:32

Det MÅSTE bli söndag och alla- hjärtans- dag!!!!

Jag har en ganska fin present till mamma som jag vill ge henne!

 

Hoppas att mamma har/ska köpa en tårta.

Hoppas att ni får en trevlig alla- hjärtans- dag imorgon.....

 

Kramiz Mariina.

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards