My Life.

Alla inlägg under november 2010

Av Mariina - 21 november 2010 20:33

Hallo!!

Jag har sjungit i kyrkan idag, det var dopkalas :)

Hoppas allt är bra med er?

Ja, jag mår bra, tack den som frågade där framför datorn nyss ( om nu någon gjorde det!) Jag kollar på DansBandsKampen, och äter glass!

Här är 2 skämt:

Det var en gång, och den var sandad!

Jag är pig som en gris!

Om ni inte förstår den med "Jag är pig som en gris!" så är det såhär: Pig=Gris på engelska, och det är meningen att det ska vara felstavat för man förstår ju!

Jaa, det var väl allt för den här gången!

Jag kanske skriver imorrn igen 0:)= ängel...

Kramizz, från Mariina Den Fina!!


Av Mariina - 6 november 2010 12:23

Hej!

Hela höstlovet har jag varit på kollo!

På kollot fick jag ett migränanfall ( Tror jag, för att mamma och jag vet inte om jag har migrän, men vi ska gå till läkaren) Men, det var roligt!

Jag håller på och skriva en bok på Franska, boken heter Mon Chéri det betyder Min Älskling. Jag har bara 1 sid. kvar att skriva, sen är den klar!!

Den kommer att bli jättebra.

Ikväll ska jag till min pappa på halloweenfest eller vad man nu säger.

Vad ska ni göra i helgen?

Jag vet inte vad  jag ska göra, jag ska slappa tror jag!

Nu ska jag skriva så många smileys som jag kan: =) =( =() =S =? =P Det är nog alla jag kommer på för tillfället!

Okej...

Hejdå                             *

Kramizar från Mariina     ***

                                  ******

                                ********* En tårta!!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards