My Life.

Alla inlägg under februari 2013

Av Mariina - 28 februari 2013 09:51

Jag har inte tänkt på att visa er vad jag kan göra med munnen! Vet inte om det är någon annan som kan göra det ( eller, jo, 4 stycken till kan i min klass) men om Du kan så skriv i kommentarerna!

Såhär kan jag göra då:

 


Ååååh, det är så kul att göra det.. jag vet inte varför, men det är bara kul. Munnen blir ful, haha, och man kan öppna sina ögon jättemycket så att man ser ut som en galning! ÅÅÅH, DET ÄR JÄTTEKUL! 


Det var bara det jag ville visa.. Hehe.

Av Mariina - 24 februari 2013 13:49

Asså jag behöver lite pengar... 

Jag har sökt på google om det är OK att vara barnflicka om man är 12- och vissa tycker faktiskt det. Och jag fyller tolv om 98 dagar, så jag borde räknas som tolvåring.  Men hursomhelst, undrar om det finns någon där jag bor som behöver barnvakt? Haha, min lilla satsning här.. Nej men allvarligt. Jag gillar att ta hand om barn, och då tänker jag på kanske 5-6-7 åringar (alltså inga som man måste byta blöja på, för det kan jag inte.. tror jag) så jag borde ju kunna bli? Och så kan jag ju kanske be om ca. 40:- timmen.. Aa, det låter ju bra.

Jag ÄR ju ansvarsfull.. man kan ju börja med bara kanske 30 minuter, och sen öka.. Fast högst 2-3 timmar.. Och inte Sena kvällar (ca. 20.00-00.00) för det orkar jag inte med skola och allt. 


Undrar om mamma håller med nu? Gör du det eller?   


Vad tycker ni då? Det har ju inte så mycket med ålder och göra, utan mognaden. Sen tror ju jag att man kan tycka att det är lite roligare att ha en 12-13 åring som barnvakt istället för en 50 åring (INGET ILLA MENAT!) det skulle jag tycka iallafall   


Kraam!

Av Mariina - 23 februari 2013 15:04

Ändrat design... som du säkert märker? Asså såklart du vet! Hahaha står ju i rubriken!!


Men jaja, nu slutar jag med min BRAIGA humor.. hahah. Hah, nejmen jag tycker att den är rolig. Såklart gör Sofia det också, men jajaajaaa.


Idag var Rackartygarna i centrum, så jag gick ner dit och fick autografer och tog kort :) Det var askul.

Såklart.

Eller? Ja.

Såklart..


Som ni kanske märker har jag inget att skriva om, men ingen bryr sig om det! Men iallafall så ska jag hitta på något nu.. Typ laga mat eller ngt. Har inte bestämt ännu, men sen typ klockan 19 eller nåt ska jag gå till Ica och handla ostbågar.. Eller vad tycker ni?

Ostbågar vs Chips vs Choklad?

KAN MAN GÖRA VS 3 GÅNGER SÅ ÄGER DET!


Ni kanske även har märkt att bloggen bytt adress till SmileForMeEveryday.bloggplatsen.se , men om man skriver den gamla adressen så fungerar det ändå.. Bra va? (;


Hejdå! Ngn skrev till mig på KIK. Säkert Sofia.


Av Mariina - 19 februari 2013 06:44

Jamen oj så trevlig att du tittade in! :)

På torsdag ska jag till tandläkaren... Jag har redan varit på årskontroll i år. Men de ska kolla om jag behöver tandställning, för 1 tand sitter lite fel, och då kan en annan tand inte växa ut. Jag fattar inte varför jag ska ha tandställning för det! Och om de ska sätta in en tandställning någon gång så får den täcka hela översta tandraden, och inte en tredjedel.. Nä, jag passar nog inte i tandställning. Och det gör tydligen skitont att spänna den, men haha då får jag snygga tänder iallafall. Och jag är mycket lugnare hos tandläkaren än en doktor..   


Idag är min sista lektion idrott :3 Fast asså jag blir irriterad på idrottsläraren, för hon säger alltid att vi kommer försent, fast det är hon som alltid öppnar omklädningsrumsdörren för sent.


Jag måste sluta skriva nu..

Nu.

Nu.

NU.

NUUUUU DÅÅÅÅ.


Av Mariina - 14 februari 2013 06:14

Japp, det är idag! Ville bara skriva det typ.


Eller nej, i förrgår på vinteridrottsdagen så var det typ 3 stycken från "skidgruppen" som fick åka ambulans för att de hade skadat sig. En tjej i fyran bröt benet, någon annan gjorde illa sig, och en utav mina klasskompisar ramlade när hon skulle åka över ett hopp, och då gjorde hon illa nacken. När de röntkade (hur stavas det??) henne så var det någon kota som tryckte mot märgen eller något.. Alltså var hon jättenära att bli förlamad! Asså gud vad läskigt!


Vi i skridskogruppen gjorde inte illa oss någon gång alls.. Fast vi var ju bara 20 stycken, och resten var kanske 150..


Kärleksfull alla hjärtans dag!

Kram

Mariina <3

Av Mariina - 10 februari 2013 14:43

Ja, jag ska söka till lilla melodifestivalen i år, 2013! Asså ni som har följt min blogg ända sedan 2009 vet att jag har funderat på att söka skitlänge, men i år LOVAR JAG!!! Jag har en bra låt, min bästis pappa har en inspelningsstudio som vi kan göra a-capella skivan på, jag söker, håller tummarna att jag blir en av de 24 (eller vad det nu är) som ska komma på audition, sen blir jag en av de 8 som kommer med, jag tävlar, FÖRHOPPNINGSVIS VINNER JAG, VINNER JESC!


Okej, jag har kanske LITE förstora förväntningar.. Men asså jag kom in på AF- och det trodde jag inte. Vi kan väl hoppas att det blir likadant så att jag inte tror att jag kommer med i Lilla mello- men sen blir jag det.. OH, så coolt.

Så ja, i år söker jag! Jag blir ju 12 den 2 juni så jag får vara med (man måste fylla minst 12 under 2013, och högst 15 eller 16) Let's GO!      


"Den okända bloggen är med i JESC för Sverige"

Vilken fin rubrik.


Nu ska jag och mamma åka till hennes väninna. :)


   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards