My Life.

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

The only way to die- Is to live first.

Av Mariina - 11 juli 2013 22:11

Har inte skrivit på länge.. jag vet. Kunde försökt skriva en ursäkt här men det finns inga ursäkter, jag vet att jag inte har skrivit och jag vet att jag har kunnat göra det.. Har haft så mycket tid men har helt enkelt inte orkat.. <-- Liksom ingen bra ursäkt att dra till med -.-


Hursomhelst så ska jag så gott som jag kan försöka uppdatera bloggen varje dag osv. osv. har ju även appen i mobilen så det kommer väl några ROLIGA inlägg med bilder   


Och ni som bara "OMG vill du ta livet av dig" (kanske uppfattas rubriken som så, vad vet jag?)

Nej, jag vill inte ta livet av mig hahah, försökte bara vara poetisk. Och det låter faktiskt bra: Det enda sättet att dö, är att leva först. 

Så ja, man ska leva LÄNGE innan man dör.


Tror faktiskt att jag ska ha såna där poetiska rubriker hädanefter.. Mycket vackrare än "Dagen." "Hejsan" 

Det måste ni ju bara hålla med om!   



Mm, vad har hänt medans jag inte har skrivit då..

Skolavslutning, fyllt tolv, åkt på kollo.. Har ju hänt massa saker men orkar inte beskriva allt och berätta allt.. Tar så HIMLA (tänkte svära där men asså det ska man ju inte göra så jag struntade i det) lång tid.


Hejdå, nu ska jag fixa lite design och såntdär   


BTW, i höst börjar ju jag sexan och jag är jättespänd inför betygen.. Måste bli värsta plugghästen :'(

^För er som inte vet, BTW= By The Way.. Vilket betyder typ "föressten!"





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej!  Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon. Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!   Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överassknin...

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!   Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk    Al...

Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan...

Av Mariina - 24 augusti 2013 09:03

Skolan började i tisdags och aa det var kul :) Men nu är det helg och på måndag börjar 'riktiga' skolan så då börjar lektioner och sånt på allvar så aa då måste jag kämpa eftersom att jag går i sexan nu och får betyg.. I onsdags åkte vi på utflykt me...

Av Mariina - 15 augusti 2013 22:36

Förlåt att den kom sent nu men bättre sent än aldrig ;)   Frågornaaaa:   1. Beskriv dig själv med 3 ord. Svar: Glad, snäll och kanske lite tidsoptimist...    2. Senaste filmen du sett? Svar: Karate Kid      3. Om du fick vara en a...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards