My Life.

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Mariina - 10 september 2012 21:19

Hejhej. Just nu kollar jag på ensam mamma söker. Jag gillar faktiskt det programmet! Jao :)


Nu vet jag vad vi ska spela för pjäs på teatern, inte den jag trodde.. Spökhotellet? NOPE ;(

Flugturen heter pjäsen.. Handlar om en spansk fluga och en skolklass. Låter det roligt? Nä, men det lät roligt när teaterledaren berättade, alla skrattade! :D Men jag tror den kan bli rolig faktiskt, för den handlar om flugor, spyflugor, loppor, löss och människor osv. 


HAHA, på TV:n: Killarna ska sova i tält på baksidan, och den som sätter upp det första tältet får sova lite närmare Cecilia.. och nu sa de "Håkan vann och får vara lite närmre Cecilia" 

Jaja, jättekul program iaf :)


Hoppas jag får upp besökare snart, jag börjar seriöst gråta snart, får inga kommentarer, frågor eller gästboksinlägg.. Kollar det varje gång jag loggar in men ingen har skrivit ngt. Och så har jag typ 1 besökare om dagen, och denna någon är min mamma.. (inge illa menat mamma, men jag vill ha okända läsare också..)

Är på Blogkeen typ.. länkar på fb o andra ställen- men noep! Latmaskar :C


Tror jag ska börja videovlogga lite här på bloggen... Men vi får se :D


Hejdå

Kram

Mariina


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards