My Life.

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Mariina - 11 september 2012 07:32

Hej, lite snabbt nu bara!

Jag har haft totalt 1381 besökare sen 2009! Äre inte bra va? Eller? :)

Av Mariina - 11 september 2012 07:03

Hejhej! Ska snart gå till skolan.. Eller om 35 minuter typ ;)

Men jaja, jag är väldigt glad nu! Förut när jag startade bloggen, då hade jag väldigt många i månaden...

När jag tog paus så sjönk det... Och nu börjar det gå lite uppåt igen!!

Igår hade jag 6 besökare (jaja, lite men det gör inget) och bara idag så har jag haft 2 besökare!


Vet inte om jag kan vara med på gympan i skolan idag, för jag är fortfarande lite snorig.. Om vi nu ens ska ha någon gympa.. Hon har varit sjuk i två veckor och hennes barn har varit det i 1 vecka. Hmph! Vad sjukdomar kan förstöra!


Just nu sitter jag här vid min dator på min datorstol, och skriver det som du just nu läser. Häftigt va!

Okej nej. Jag äter yoghurt med puffat ris iaf. Och så dricker jag Proviva© Och det är skitgott <3


Okej. Nu ska jag inte skriva något mer..

Eller jo, kom gärna med synpunkter till bloggen! Och har ni sett min "kontakta mej"-ruta? Den är nedanför min presentation! Så där kan ni klicka, och skicka ett mail till mej! Kul va?


NU ska jag sluta skriva. Seriöst. Jag driver inte med dej. Okej jo, det gör jag (inte).

Hejdå!

Kram

Mariina

-Den fina

Nä jag skojja. Byee!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards