My Life.

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Mariina - 16 september 2012 20:27

-Måste jag verkligen skriva på alla?

-A, det var ju faktiskt du som lovade att höja potten..

-Dom ska upp på stan imorgon.


Hejhej. Jag älskar verkligen Trissreklamen! Den äger ju :D

Aja, hah, jag har fått 2 kommentarer. JIPPIE, tänker jag då. Kanske du också. Men nejdå, bara negativa. Jippe? Nej. "Tycker det är konstigt att du skriver dina engelskaglosor på bloggen" HAHA, JAG KANSKE VILL DET?

"Ful" (på min bild) TACK, JAG JOBBAR PÅ MITT UTSEENDE. 

Fattar inte att vissa idioter bara orkar kika runt på bloggar och kommentera barsnliga kommentarer. Skaffa ett liv istället för att glo på bloggar som n inte gillar. Jag bryr mig inte i några jävla kommentarer, bara om de är snälla eller roliga. JAG TAR INTE ÅT MIG NGT ELAKT, SÅ.. SLÖSAD TID? :)


Jaja, nu över till det 'roliga'.. Eller, jag glömde bort det :( Jaja, blev ett negativt inlägg :) Men se det från den ljusa sidan! --->                                                 Nä, finns ingen ljus sida med det. Eller?

Nu blir det bildtime! :)


       

Jahapp, fina eller inte? Nu kollar jag iaf på xfactor :) Och imorgon till tisdag kanske jag inte skriver något, för jag åker till Sundsvall då.. Vi ska hämta en hundvalp :)

Och det är ju bra det här, för hundvalpen, har bott ihop med katter. Och min katt, hon har bott ihop med hundar så ja. Vi får se..

Hejdå

Kram

Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards