My Life.

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Mariina - 7 september 2012 20:03

~ VIKTIGT: Är det seriöst ingen som kollar på min blogg eller?! Jag försöker faktiskt att vara aktiv o skriva varje dag, men nejnej, ingen kollar endå! DET ÄR INTE SÅ KUL! Jag funderar på att avsluta bloggen nästa inlägg. Jag vet att några kanske blir ledsna (om man räknar med att dessa inte finns) men tipsa era vänner då. Jag vill seriöst inte blogga. Jag tycker att det är tråkigt! Jag får inga kommentarer, inge gästboksinlägg, inga frågor. Är det jobbigt eller? Bara undrar. ~


Hej. Ja, jag är lite sur, men jag kan ju skriva om dagen iallafall.. Jag var i skolan, hade kör, åt inte så god potatisgratäng.. ja, vad ska man säga? Tur iaf att man har kompisar att vara med ^w* 


Det kom några katter på besök idag. Två stycken, Jasmine's mamma och syster.. Fast de har inte kommit fram ännu ;) Men man ser väl mer av de imorgon! På två veckor kommer de ut någon dag iallafall... 


Undrar om jag ska göra en ny blogg. Liksom "Det här bloggkapitlet är slut, nu börjar ett annat" eller så har jag kvar Freedreams tills jag är 13.. Jag vet inte!! Gör en omröstning om det, så kan ni rösta där. Men tänk på att om jag gör en blogg när jag är 13 så får ni stå ut med denna blogg i 1,5 år till XD


Jaja, med lite fler läsare så kanske jag har kvar denna blogg trots allt..

Hejdå

Kram

Mariina. C:

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards