My Life.

Alla inlägg under september 2012

Av Mariina - 6 september 2012 16:47

Hejhej... Som några säkert redan märkt (Om jag nu har några besökare på den här bloggen över huvud taget) så har jag fixat en ny header! Helt själv :D Bara med hjälp av en video på youtube.. Men det räknas inte.


Ska jag göra en ny omröstning? Om du tycker det, skriv i en kommentar vad frågan ska vara! :)


Hade fotografering i skolan idag.. Jag såg säkert helt puckad ut på porträtten :C

Men på klassfotot var jag nog helt okej. Hoppas jag.. HUH. Om jag på ngt sätt lyckas, så kommer jag lägga ut en bild på mig från fotograferingen! ;) Enyoy, isåntfall!!


Mamma har åkt till jobbet.. YAY! :D Not. Inte så kul faktiskt som man kanske tror. Jag blir så lätt rastlös förstår ni. Jaja, jag får väl gå o sälja till pandaförsäljningen! Jag sparar ju till en popcornmaskin!? ;)

DÅ måste man sälja, sälja, sälja, leverera, leverera, leverera, softa, softa, softa 8)


Hejdå!

Kram
Mariina.


P.s Jag har lärt mig göra fiskbensflätor! Så om det är någon som jag känner som vill ha en, så kan jag göra det! Men säg till i en kommentar typ innan ;D D.s

Av Mariina - 5 september 2012 07:11

Hejhej, godmorgon!

Ska till skolan snart, ska bara äta en oikos och skriva detta!! :D


Nu ska jag öva på mina engelskaglosor XD

Läser på svenska på papper och skriver här på engelska :*


What's the weather like? - Hur är vädret?

It's going to be - Det kommer att bli

What's the weather forecast?

Cloudy - Molnigt

Windy - Blåsigt

Cool - Kallt

Hot - Varmt

Soaked - Genomblöt

A lot - Mycket

It's snowing - Det snöar

It's raining . Det regnar

Quite nice - Ganska fint

All day - Hela dagen

Borrow - Låna

Stay onboard - Stanna kvar ombord


Säg till om något blev fel! :D


Okej, nu ska jag ta en oikos och sen drar jag till skolan. Premiären för mig att äta oikos, så hoppas det smakar? :)

Hejdå

Kram
Mariina

Av Mariina - 2 september 2012 16:50

Hejhej hallå! Idag har jag varit i parken vid mitt hus HELA DAGEN! Från 09.15 till nu :D jag är stolt (y) över mig själv!
Men kanske skriver senare, kanske inte ;)
Hejdå
Kram
MARIINA
okej, nä skoja!
Hejdå
Kram
Mariina

Av Mariina - 1 september 2012 12:53

Hejhej! Nu är jag hos min kompis.. Hon är jättesnäll! Hennes dvärghamster är jättesöt!! Jag hade en dvärghamster förut också, som ni kanske redan vet c: fast hon dog typ fyra dagar innan sin ettårsdag :c RIP Lady <3 men vi kanske ska gå till djurklubben nu, om de har öppet c:
Hejdå
Kram
Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards