My Life.

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Teater

Av Mariina - 29 september 2012 07:30

Hejhej alla kära läsare! Idag är det teater, och vi kanske ska få våra roller idag!

Om ni inte har något att göra på fritiden så är teater ett stort tips! Inte lika bra som sport (där man rör på sig) men det är en frihet med teater.. Man går in i en annan roll och man kan apa sig hur mycket man vill (när jag får), utan att skämmas eftersom att alla andra också apar sig. Det är mysigt med teater..


Idag vaknade jag halv sju.. Jaa, lite tidigt, jag vet! Men jag hade glömt att stänga av min väckarklocka på mobilen.. så den ringde halv sju. Jag tänkte gå och sova igen, men jag blev pigg efter att ha gått 8 meter.. Jag är sån.


Jag är jättesugen på att åka båt till Helsingfors! Men isåntfall på sommaren, för det är sörre risk för stormar på vintern/hösten.. Men iaf så kanske jag och mamma ska gå på Hamnens Dag den 30/9. Då går man ombord på Baltic Queen och så får man träffa olika figurer (förra året var det Mumintrollen) och så går man runt på båten 12.00 - 14.00 och tittar i olika butiker och uppträdanden! Det är gratis också.. Kul!

Fast mamma är på kurs då, så hon ska ringa och fråga min kontaktfamilj om de vill åka dit med mig :)


Hejdå!

Kram

Mariina

 
 
klara

klara

29 september 2012 07:50

Gud vilken fin blogg, kolla in min blogg och kommentera min frågestund

http://klaraaholmstroms.blogg.se

Mariina

29 september 2012 11:54

Tack detsamma! Ja, det ska jag absolut göra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej!  Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon. Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!   Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överassknin...

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!   Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk    Al...

Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan...

Av Mariina - 24 augusti 2013 09:03

Skolan började i tisdags och aa det var kul :) Men nu är det helg och på måndag börjar 'riktiga' skolan så då börjar lektioner och sånt på allvar så aa då måste jag kämpa eftersom att jag går i sexan nu och får betyg.. I onsdags åkte vi på utflykt me...

Av Mariina - 15 augusti 2013 22:36

Förlåt att den kom sent nu men bättre sent än aldrig ;)   Frågornaaaa:   1. Beskriv dig själv med 3 ord. Svar: Glad, snäll och kanske lite tidsoptimist...    2. Senaste filmen du sett? Svar: Karate Kid      3. Om du fick vara en a...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards