My Life.

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Mariina - 27 juni 2012 20:37

Hej!! Just nu väntar jag på att gå upp till grannen...

Vi skulle ses idag, men hon verkar inte vara hemma :O Jag ska gå upp snart och plinga på endå :D


Jag har inte så mycket att skriva om idag... Jag har inte varit på djurklubben iallafall.

Jag och mamma rastade en hund idag, den är jättesöt! [100% real cute!]


Imorgon ska ja börja packa inför kollot.. Jag åker ju om 2 dagar!


JO JUSTE! Idag var jag hos min bästis. Vi fixade en låt c: Jag gjorde text, och hon gjorde musik... Som vanligt alltså! Vi har haft ett band sen ettan, men detta var våran storslagna låt... Engelska, you know :)


Nu ska jag gå till min granne iallafall. 

Hejdå!

Kram

Mariina   

Av Mariina - 27 juni 2012 08:41

Hej! Just nu chattar jag med en utav mina bästisar (inte en utav de jag skrev om förut).

Vi har.. kul <:) Hon läser denna blogg :D 


Höhö, du klagade på att inte vara med Soffis: men nu är du det!


Idag jobbar mamma, så jag kanske ska upp till grannen eller något.

Okej, nu kommer en gåta:

Vad är det som är svart och vitt med 236 ben som flyger i luften?

Svaret kommer i slutet av inlägget!


Såå... nu kommer ett litet youtubeklipp:

Zendaya -Something you dance for


Hejdå!

Kram

Mariina 


Svaret på gåtan var: 118 skator

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards