My Life.

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Mariina - 21 juni 2012 16:49

Hej! Som jag skrev imorse eller igår, så ska ju jag åka bort nu under helgen, så jag kommer hem på söndag kväll... Men jag skriver igen på måndag -morgon!!


Ja, nu kommer två youtubeklipp som ni säkert inte har sett!


VISST ser det hemskt ut?!


Muahahahahaa?? :)

Scary :p


Okej då, ha en bra kväll! Jag ska äta middag nu!

Kram från

/Mariina *~*




Av Mariina - 21 juni 2012 08:12

...Hoppas att du sovit gott!? Det har jag gjort iallafall. Igår klippte jag mitt hår... Alltså, jag bara toppade det, fast uppklippningen fick växa ut. 


Så, nu gjorde jag en direktbild på mig... morgontrött :p

 

Fast peace-fingrarna får alltid plats!


Jaha, klockan 9.00 idag ska jag gå ner till gårdens djurpark (jag säger inte vad den heter eftersom att det KAN finnas pedofiler som läser). Där får jag kanske hjälpa till med att ta ut djuren till sina hagar :D


Senare idag ska jag ju åka ut till min kompis landställe, så jag håller på att packa. Skönt att vara på landet på midsommaren, men jag kommer nog sakna mamma litegrann, för jag är lksom van vid att fira med henne!


Okej, ni ska få ett smakprov på ett youtubeklipp. Det kommer 2 stycken senare också... :)

Älskar Tommys skratt   


Ha en bra dag!

/Mariina *~* 


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards