My Life.

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Mariina - 20 juni 2012 22:49

Hej, ska jag berätta lite om dagen?

Ja, kul på grönan var det iallafall! Jag åkte nyckelpigan, blå tåget, flygande elefanterna och radiobilarna, och gick in till skrattkammaren (som ni märker så gillar jag inte fartfyllda och snurriga saker, och jag är inte så åklglad utav mig) Jag och mamma köpte glass, och den var jättegod, för vi tog med lakritsströssel på. Nu har jag slagit rekord med mig själv: Vara på Gröna Lund 2 gånger på mindre än 1 månad!


Jaa, det var kul på gårdens djurklubb (som jag börjat i nu). Jag och några vänner fick rykta en åsna som heter Donna, och sen så matade vi åsnorna Frigg och Jasper. Jasper är Friggs son. Sen matade vi några getter också, och de var SÅ SÖTA bebbar!! Imorgon ska jag dit typ halv tio på morgonen :)


Youtube-klipp har vi redan tagit idag, så vi kan ha en tävling!

Okej, tävlingen går till så att du anmäler dig i en kommentar till detta inlägg, och du ska skriva bloggens namn... Sen drar jag lott 1 gång om dagen i 7 dagar om vilka som vinner. Vinnarna blir länkade utav mig, och får stöd av mig på Facebook (jag gör en bild med ditt bloggnamn och adress på).. Och jag har många vänner som kommer kolla. 

Enkel och smart tävling alltså!!


Jaha, okej då, godkväll?

Kramar från

/Mariina *~*

Av Mariina - 20 juni 2012 08:23

Hej! Idag ska jag och mamma åka till Gröna Lund... Jag är inte så åkglad utav mig, men någonting åker jag ju:

Kärlekstunneln, Nyckelpigan, Radiobilarna, Lyktan, Skrattkammaren och Lustiga huset.

Nyckelpigan och lyktan kommer jag nog åka många gånger...


Jag skriver mer om det ikväll. 


Imorgon ska jag följa med och fira midsommar på min kompis landställe, det ska bli jättekul!

På fredag nästa vecka, ska jag åka på kollo i 10 dagar.

På lördag nästa vecka, så ska mamma hämta hem en kattunge. (jag får inte träffa henne då)

I juli ska jag och mamma åka till Öland.


Jag undrar vad jag ska ha på mig för klänning på midsommaren? Jag tänkte mig en rosa/lila med svart/vita blommor på. Och sen vita tights till det. Det blir nog fint.


Nu till dagens youtubeklipp...

Pitbull- International Love


Jaha, där var 'Hold keften på deg'.. Otroligt störande låt, men den är kul liksom.. Huh.


Okej, nu ska jag fortsätta min frukost.

Ha det så bra

/Mariina *~* 

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards