My Life.

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Mariina - 19 juni 2012 17:40

Hejhej igen! GUD VAD TIDEN HAR GÅTT! Det har hänt mycket sen senast jag skrev...

Jag har fyllt 11 år.. Pappa har dött, jag har åkt till Åre... Ja, usch vad dålig jag är på att blogga känns det som..


Men om du (NI) lovar att besök denna blogg var tredje dag eller ngt, så lovar jag att jag skriver inlägg och uppdaterar mig varannan dag (förutom när jag ska på kollo). Skriv gärna kommentatrer och tipsa vänner... 


Nu tänkte jag visa några youtube klipp som jag gillar.. Och jag vill bara tipsa er om William Spetz, han är ju skitrolig!!! SÖK PÅ HONOM! Eller klicka dig till hans kanal genom att klicka HÄR



Loreen är ju bara för bra!! Sett henne live ;)






Stör mig jättemycket på den här killen, för jag FATTAR INTE HUR HAN GÖR!


Okej, det var det :O

Alla kåpeare som läser just nu: I augusti är jag med i tidningen!! :)


Jag har börjat på teater också...

Ska lägga ut lite olika bilder snart också kanske.


Hejdå, hare bra!

/Mariina :D








Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards