My Life.

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Mariina - 20 december 2009 12:54

Varför kryper alltid Norrmännen när dom handlar i en butik???

 

 

Svar: för att dom letar efter låga priser!!!

 

 

Vad säger Norrmännen när dom får ett skott i pannan???

 

 

Svar: oj, det var nära ögat!!!

 

 

Vem är det som går illa i djungeln???

 

 

Svar: gorillan!!!

 

 

Vem är det som ser bra i djungeln???

 

 

Svar: zebran!!!

 

 

Jo, och här kommer svaret sen gåtan: Att vi i Sverige firar Lucia den 13:e december har egentligen ingenting med helgonet

Lucia att göra utan härrör från det faktum att vintersolståndet på medeltiden inföll just runt den 13:e december.

Av Mariina - 20 december 2009 12:49

ALLTSÅ KAN MAMMA BASTÄMMA SIG SNART?????FÖRST SA HON NEJ TILL ATT ÅKA PULKA SEDAN KANSKE SEN NEJ OCH NU JA!!!

jAG VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄR RIKTIGT IMPONERAD UTAV ERA BLOGGAR.

KRAMIZ MARIINA.

Av Mariina - 20 december 2009 11:51

Jag får verkligen inte åka pulka!

Av Mariina - 20 december 2009 11:27

Alltså, jag ringde en kille igår som jag är kär i.

Och frågade om han ville åka pulka med mig, då bestämmde vi att jag skulle komma til honom idag kl. 13.00

Och i morse hade jag ont i halsen bara för att jag behövde dricka vatten, när jag är så dum att jag sa till mamma  att jag hade ont i halsen så sa hon: NÄ, du har ont i halsen så du får  inte åka pulka, och jag har inte ont i halsen nu.

SNÄLLA MAMMA KAN INTE JAG FÅ ÅKA?????

Av Mariina - 20 december 2009 10:33

Här kommer en låt som heter ( coola brudar ).

Jag har fasnat för den här låten, så ni måste bara lysna på den.

Men det kommer 1 låt till som heter ( jag dissar vem jag vill ) den är också bra!






Av Mariina - 20 december 2009 10:20

.....Som är jättebra!!!!

Lyssna bara och njut utav musiken, som kommer här:¨


Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards