My Life.

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Mariina - 6 december 2009 15:48

...... Fick inte leva först tappade jag tanden, sen när jag skölde av tanden så tappade jag den i handfatet!!!!!!!

Tänk vad klumpig man kan vara!!!!!

Av Mariina - 6 december 2009 12:47

Här kommer dagens vinnar blogg som Amina valt ut:

Amina´s stars

Grattis mamma!   

Nåja, hur är dagen hitills för er?

Jo, jag tänkte starta en grej på bloggen som handlar om gåtor.

Du gör bara så här: jag kommer skriva en gåta i ett inlägg, du skriver i kommentarer, och sedan i början av kommentaren så skriver du: svar till gåtan. När du gjort det så svarar du på det jag skrivit, te.x om jag skrivit: vad är det som går och går men kommer aldrig fram till dörren? , då kanske du skriver: bollen, fast det egentligen ska vara klockan.  Jo, och en vecka senare presenteras svaret på gåtan , samt hur många det var som svarade rätt.

Så håll utkik på bloggen!!!!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards