My Life.

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Mariina - 4 december 2009 20:17

Jag har ett tip åt er: När ni äter godis så spara det godaste till´sist!!!!!!

Jag sitter själv och käkar godis......

Jag sparar alltid det godaste till sist.......

Till och med nu!!!

Av Mariina - 4 december 2009 17:42

Godkväll! Hur mår ni i dag då da?

Jag ska börja hälsa en klasskompis

VÄLKOMMEN! Jo, och nu över till nyheterna....

Nja kanske inte direkt nyheterna, men dagens `skolskvaller om mig! bara om mig!!´

Jag har en tur dag idag......

För att jag nästan aldrig blev på: Tågkull, bomkull, banankull, och iskull. Men det är ju klart.....

Det är säkert inte bara jag som har tur...

För att andra kanske ochså har det!!!! Här kommer lite bilder på mig!

Men vad hände här då?

Jag är ju inne i ett akvarium....

Aha bara skoj!!! Så här gjorde man med bilden med tv:n också.

 

Den här bilden känner ni igen va?

Den här bilden är också gjord på det sättet som tv:n.

   

Här har mamma sminkat mig.....

Snyggt eller?????

  

Här står jag vid en riktig runsten.....

Häftigt va??

  

Den här bilden togs när jag var i Kungsträdgården för att åka skridskor för första gången i år!

  

Mamma tycker att jag ser ut som en ängel på denna bild....

Tycker ni det kanske???

 

 

 

 

 

/Mariina......

    

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards