My Life.

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Mariina - 9 december 2009 16:28

När ska någon bry sig om någons tankar???? Det värkar som om att ingen gör det.

Jag vill bara ordna allt till rätta och........

Ja, jag tycker helt enkelt att man ska stoppa krig, och inte tillåta mobbning i skolor!!!! Mm.....

Som ni säkert vet så är det Nobeldagen på torsdag......

Det betyder att man ger `Nobelpriset´ till någon som uppfunnit något och sånna

saker.......

För er som inte har läst så kanske jag ska berätta att jag ska skriva t.ex gåtor på bloggen, om det är så att du kan svaret på en gåta så  skriv i `kommentarer´

Det kan vara bra om du skriver först i kommentaren : svar till gåtan.

sedan skriver du bara svaret i kommentaren!!!!

Ha en forsatt trevlig dag....

......Kramiz Mariina!!!!!

  

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards