My Life.

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

It's time for christmas!

Av Mariina - 22 november 2012 06:45

Ja, nu är det snart jul igen... Visserligen är det julafton om 31 dagar och 17 timmar, men jaja.

Jag tycker iallafall att det är lite för tidigt att börja sälja julpynt, julgranar och julklappar i butikerna!

Eller så är det bara jag som tycker det för att jag måste alltid använda de nya sakerna ungefär på direkten!   


Igår så kom mamma hem med rosor, chokldkalender, toffifee och ferrero rocher.. Mums, hon gav mig ett kort också där det stog "Grattis på namnsdagen 19/11" eller någonting liknande, men min namnsdag är 20/11, MEN det är tanken som räknas, och jag tycker att den tanken var väldigt snäll! 


Men nu måste jag börja fixa iordning mig, och träna lite! Jag måste rensa hjärnan idag, för det är ett skrivprov på gympan idag.. Mwihihih   


 

     


 

Jag bjöd på den där ;)




 
 
Ingen bild

Haha

22 november 2012 20:10

Ful o tjock :///////

Mariina

27 november 2012 06:52

Fick du bättre självförtroende nu? Grattis, din idiot :)

 
Ingen bild

Isa

6 december 2012 16:07

Hej! Sökte en trissreklam, trillade in här och såg ditt inlägg om kommentarer... Usch! Avskyr verkligen elaka människor. Kom ihåg att när någon håller på och klankar ner på andra och på andras utseende grundar det sig oftast i avundsjuka eller att de mår väldigt dåligt själva. En person som mår bra har inget sådant behov. Det som många inte förstår är att det faktiskt finns de som tar åt sig och de bidrar till ätstörningar, dålig självkänsla och dåligt självförtroende.
Att vara lycklig som person avgörs inte av hur mycket man väger eller hur man ser ut. Lycka och godhet skiner igenom och gör vilken människa som helst vacker och elakhet har motsatt effekt!

Kort och gott - skit i dem och ta inte åt dig. Alltid ska någon gnälla på nåt :-) God jul!

Mariina

17 december 2012 06:17

Du har så rätt :-)
God jul !

 
Ingen bild

Mamma

8 december 2012 00:09

Ja, men det fattar du ju Mariina, han heter ju "Haha" Väldigt konstigt namn!!! "Haha" är ju genomskinlig också, jaja..."Haha" fastnar inte på bild!!! "Haha" är ju bara kär i dig och avundsjuk på min duktiga och intelligenta tjej. Du är snygg och har fin kropp, superduktig att sjunga och har en mycket intelligent hjärna. Det får vi se då dina betyg kommer...du kommer att toppa i allt!!! Hahaha!!! så glöm den lilla loosern med dålig självkänsla, och självförtroende som en råtta.

Mariina

17 december 2012 06:17

Hahaha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej!  Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon. Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!   Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överassknin...

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!   Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk    Al...

Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan...

Av Mariina - 24 augusti 2013 09:03

Skolan började i tisdags och aa det var kul :) Men nu är det helg och på måndag börjar 'riktiga' skolan så då börjar lektioner och sånt på allvar så aa då måste jag kämpa eftersom att jag går i sexan nu och får betyg.. I onsdags åkte vi på utflykt me...

Av Mariina - 15 augusti 2013 22:36

Förlåt att den kom sent nu men bättre sent än aldrig ;)   Frågornaaaa:   1. Beskriv dig själv med 3 ord. Svar: Glad, snäll och kanske lite tidsoptimist...    2. Senaste filmen du sett? Svar: Karate Kid      3. Om du fick vara en a...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards