My Life.

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Mariina - 6 november 2012 14:04

Heej! Just nu sitter jag här och äter risifrutti. Nyss kommit hem från skolan och stackars mamma har migrän..

Ja, jag vet att jag har haft dålig update, men.. äsch, kommer inte på någon ursäkt förutom att jag inte orkat.


Idag på idrotten hade vi BOLLSPORT! YIPPIE! Not. Jag tyckte att det var JÄTTETRÅKIGT! Vi körde spökboll, snöbollskrig, prickboll och duschboll.. Men inte handboll?!?   JAG ÄLSKAR HANDBOLL MEST AV ALLA BOLLSPORTER, OCH JAG HAR GOTT PÅ HANDBOLL OCKSÅ! VAD PASSAR BÄTTRE?!? (Erkänner, jag är lite självisk.. faktiskt)


Just nu, när jag skriver detta inlägg, så vet du nog inte att jag gör det! Visst är det skumt? Eller egentligen inte..

Du vet inte att min katt går ovanför min dator just nu.. Nej, men nu vet du det!


Moonboots - Moon Boot Nylon hos Mylovebasket  Moonboots - Moon Boot Nylon hos Mylovebasket

SÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGA!!!! Och dyra... Moonboots är så himla snygga, alla måste bara tycka det! Lyllo mig om jag fick såna.. Men de kostar typ 700-1200:- så de är skitdyra.. SYND.


Men nu ska jag göra en annan grejj.. Ett hemligt projekt till bloggen..   

Okej, finns inget hemligt projekt.. Bara kanske..


   

   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards