My Life.

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Mariina - 1 november 2012 14:14

Hej! Tänkte berätta lite om igår..   

Mm, jag gick på halloweenfesten och gick dit som en häxa med blått hår, men sen började håret klia och jag tog av mig peruken, haha. Vi åt rosa och blå pasta med korv och köttbullar, sallad och bröd.. Mums! Sen gick vi på spökrunda (I 3 minuter   ) och den var inte läskig, bara när min kompis hoppade upp ur busken och skrämde oss.. Då var det liiite läskigt. Sen dansade vi bara lite grann och sen gick vi hem  


Den 9 november (usch vad lång tid efter halloween   ) så är det klassens halloweenfest.. Mm, verkar inte bli så lyckat. Man ska ta med sig EGEN mat och fika. HAHHA, är man bjuden på fest så ska man få gratis mat och fika!! HAHAHHA.   

Men jaja, då ska jag vara djävul. Jaaapp!


Idag ska mamma jobba.. Så då ska jag kolla på Hotel 13    Yeeah!

Väntar på paket från posten, vinsten jag vann på bloggtävlingen hos OLIVAS. Hon har skickat den nu   Jihoo.


Men jaja, skriver KANSKE KANSKE KANSKE ikväll, för om jag lovar någonting så kommer det nog inte hända.. Vet ni ju själva ni som läst min blogg tidigare... Hehe.


Förlåt för kort inlägg, men jag ska hjälpa mamma med en grejj.

   

   

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards