My Life.

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Oppa Decora Style!

Av Mariina - 13 november 2012 14:03

Jag har blivit beroende av Decora.. Det är en japansk stil som är väldigt färgglad och galen (som jag då!) Så jag tycker att den passar mig utmärkt.. PROBLEMET är att det ä dyrt med Japanska kläder (okej, okej, kostar lika mycket som svenska kläder då, men i längden blir det ganska dyrt med alla saker som behövs). ÄLSKAR DECORA! Visar bild i slutet av  inlägget.


Okej, min skoldag nu då: Vi började med att läsa, jag läste över 20 sidor, sen hade vi Engelska, och där skulle vi skriva en engelsk faktatext om ett nordisk land, och jag bara "JAG SKA TA FINLAND!" och sen sa jag med finsk dialekt: "För det är en del av mitt blod! jaa, finland tjolahopp!" och jag ljög ju inte, men många skrattade.. Sen hade vi rast, sen var det matte, sen rast och sen idrott, och idrotten var rolig :'D


Just nu äter jag frukost höll jag på att säga, men jag menar att jag äter MELLIS   

Muahaha, dricker ingenting! Äter bara jordgubbsfil med musli med torkad frukt i.. MUMS!!


Nu vill jag åka till stan. Jag och mamma ska dit, men vi ska bara på nåt skumt ställe.. Inte några butiker med Decorasaker eller någonting!    HALLÅ?! Jag blir sårad liksom daaaah?!?    

Okej, här är min perfekta stan-nånting: Jag och mamma- på stadens stora gator.. Hon och jag ska shoppa. 

Okej, orkar inte.. låter som en novell av något slag..    


Men nu skall jag vänta på att mor min kommer upp ur tvättstugan, och sen vet jag ej vad vi skall göra..

Skojade :'D Haha, mor och skall.. VOFF VOFF! 

Jag är på skämthumör idag.. Är nog bara jag som har märkt det, men ändå. Jag vet det, du vet det.. Snart vet hela världen. NOT!  Eftersom att denna blogg är en agents... så aa. HEMLIG! DU är utvald till att läsa min blogg, och du gör det! WOHO JAO! Skojade igen, men tänk vad häftigt det skulle vara om det var sant!?! JAAAAA.. jag måste föra över denna idé till högste hönset.. MAMMA. Okej, nej, hon läser säkert detta och då vet hon. 


DECORA TIME!

 

               

SNYGGT! RIGHT?!? :'D LOVE! <3


 

     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariina - 22 november 2013 06:17

Heej!  Idag ska jag och mamma åka och hämta mina nya glasögon. Dom är såna där stora glasögon med svart fram och på sidorna så är det rosa, jättefint tycker jag!   Förra torsdagen så åkte alla sexor och bowlade, och det var värsta överassknin...

Av Mariina - 30 september 2013 06:21

Jaha, då har jag glömt att skriva på ett LÅNGT tag igen! Asså gud det förvånar mig att ingen skäller på mig vad är det här för fasoner? Skärpning Marina!   Nu har jag ju börjat sexan och aa jag har ju 2 nya lektioner, hemkunskap och språk    Al...

Av Mariina - 5 september 2013 07:42

JA VISST ÄR DET HÄRLIGT ATT VARA FÖRKYLD!? LITE KRUPP PÅ DET OCKSÅ SNART. Nä inte alls mysigt tycker jag.. Blev sjuk i tisdags så jag blir väl frisk på söndag kanske? Ja men en bra sak var ju iallafall att jag hann fota mig igår, men sen efter skolan...

Av Mariina - 24 augusti 2013 09:03

Skolan började i tisdags och aa det var kul :) Men nu är det helg och på måndag börjar 'riktiga' skolan så då börjar lektioner och sånt på allvar så aa då måste jag kämpa eftersom att jag går i sexan nu och får betyg.. I onsdags åkte vi på utflykt me...

Av Mariina - 15 augusti 2013 22:36

Förlåt att den kom sent nu men bättre sent än aldrig ;)   Frågornaaaa:   1. Beskriv dig själv med 3 ord. Svar: Glad, snäll och kanske lite tidsoptimist...    2. Senaste filmen du sett? Svar: Karate Kid      3. Om du fick vara en a...

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards