My Life.

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Mariina - 28 september 2010 18:25

Här kommer veckans historia, som handlar om en flicka ... mer säger jag inte, för man kan ju inte avslöja allt.... hihi, inte alls en historia som är som ni tror...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en gång en flicka som var i en mörk, mörk, mörk skog hon gick längre, längre och längre in i den mörka, mörka, mörka skogen. Sen hittade hon ett litet, litet, litet hus i den mörka,  mörka, mörka skogen. Hon gick in i huset och såg en lång, lång, lång trappa som låg i den mörka, mörka, mörka skogen i ett litet, litet, litet hus. Hon gick upp för den långa, långa, långa trappan. Hon såg tre små, små, små dörrar, som fanns i det lilla, lilla, lilla huset, som fanns i den mörka, mörka, mörka skogen. Hon gick in i ett rum. I rummet fanns en fin, fin, fin liten kista.

Hon öppnade kistan och där låg.....??????






En prickikorv macka såklart!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------

Bra historia va!? inte alls som ni tänkt er tror jag.....

:-D Hoppas att ni tyckte att den va bra!!!

Okej, tack o hej leverpastejj!!!

/ Eran bloggare Mariinaaaaa..............

Av Mariina - 28 september 2010 18:17

Nu blir det ingen tävling som ni vet, för jag fick bara in 1 anmälan till den.

Så tyvärr, hon som anmälde sig ber jag  sååå mycket förlåt till...

Jaja, i helgen så har mamma börjat  måla mitt rum eller, hon ska börja måla väggarna men taket e klartt! Min mamma är såååååå himla snäll måste jag bara säga ;-P :-D :-S !!!!!      Som ni säkert vey så ska jag berätta en historia idag, så jag tar det i ett nytt inlägg, ok???

Mm, då börjar jag att skriva ett nytt inlägg nu då!!! :-P Hejdå hejdå...

TACK O HEJ LEVERPASTEJ!!!

/ Eran bloggare Mariinaaaa....

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards