My Life.

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Mariina - 20 september 2010 18:20

Hej hej!!!

Jag tänkte berätta en konstig historia för alla bloggare nu!!!!

Okej jag har döpt historien till `Den knäppa pojken´

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en gång en klass som skulle rita en bild på ett djur som åt något.

Fröken gick fram till en pojke som hette Klas.

- Jag är klar fröken!!! ropar Klas.

- Oj, vad snabbt det gick lektionen har ju nyss börjat får jag se på teckningen?

-Visst! Jag har ritat en ko som äter gräs.

- Men vart är allt gräs? frågar fröken.

-Gräset? Jo, kon har redan ätit upp det!

- Men vart är kon då?

- Kon gick när gräset tog slut förstår du väl !?

- Ja, men pappret är ju helt vitt!!!

- Mm, för att jag ritar så naturligt ja...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Konstig historia va!?

Wow, att man kan komma på så konstiga saker!

Jaja, hejdå!

Kramizar från Mariina!!!

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards