My Life.

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Mariina - 19 september 2010 13:08

Hej igen!!!

Jag vill bara att alla ska veta att jag har en tävling på bloggen, om ni vill delta så skriv en kommentar till mig om att du vill delta i tävlingen ( du måste ha en blogg för att kunna delta ) 

Tävlingen går ut på vems blogg jag tycker är mest intressant, den som vinner den tävlingen kommer jag att skriva om i min blogg och jag kommer göra en snabblänk till den bloggen och liksom följa bloggen!

Jättesnällt om du vill delta, kom ihåg: för att tävlingen ska kunna fungera så måste det vara minst 3 deltagare!


Kramizz kramizz!!!

Av Mariina - 19 september 2010 12:33

Hej hej!!!!

Sorry att jag inte har skrivit på typ 2 månader men jag tog en paus kan man säga liksom..... Jaja, i sommar har jag varit på 2 kollon det första kollot var Stadsmissionens barnkollo ( vet inte hur man stavar stadsmissionens men men...)

På det kollot  gör man massor av aktiviteter ( jag var där förra året också så jag kanske skrivit om det här kollot för?) Det andra kollot var ute på Barnens ö, det var ett kollo där man uppträder, men jag åkte hem efter typ 10 dgr och det var i 2 v. ( 14 dgr.) Mm, det har jag gjort i sommar bland annat.

Men jag har också hittat en jätte bra låt brån youtube Lyssna så bra den är!

Här kommer låten

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards