My Life.

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Mariina - 16 juli 2012 13:10

Hejhej! Nu ska jag ara lite modern och göra som de flesta bloggar gör. Jag ska göra en lista, med 20 saker, som jag ska berätta om mig själv... En punkt per dag. Vi börjar... Idag...

Här är listan:


Dag 1: Hur många tjejkompisar har du?

Dag 2: Roligaste du sagt?

Dag 3: Vem är du kär i?

Dag 4: Vilka sorsters djur har du haft?

Dag 5: Vilka allergier har du?

Dag 6: Vilka sporter har du gått på?

Dag 7: Alla onlinespel du är/varit med på...

Dag 8: Vad är du bra på?

Dag 9: Hur många kompisar har du sammanlagt?

Dag 10: Hur många dagar har du levt?

Dag 11: Hur lång är du?

Dag 12: Hur många andetag tar du på 1 minut?


Japp, det är listan! :D


Vi börjar med dag 1:

Jag har 32 tjejkompisar! Vissa tycker att det är mycket, vissa tycker det är lite!

Nu när jag tänker på det fattar jag inte hur jag hinner med alla?!?


Okej, över till helt andra grejjer:

Har ni märkt att jag tog bort Musikmobilen? Den gav reklam under sig själv, och allt under den, så det var omöjligt att hitta saker. Därför tog jag bort den! Så nu sätter jag in några youtube klipp:

Whistle- Flo Rida


Low- Flo Rida


Ortens Favoriter- Labyrinth


Ju mer dom spottar- Kapten Röd


Hejdå!

Kram

Mariina



Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards