My Life.

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Mariina - 15 juli 2012 17:23

Hejhej! Nu kommer lilla Jasmine(D) in till mitt rum och jamar klagande... Hon och jag lekte nyss, men nu vill hon bara leka mer! Här kommer en liten video på när jag och Jasmine leker:


  Såg det roligt ut? :D


Ikväll ska jag och mamma åka till Skärgården. Det ska bli kul..


Det var lite det jag ville visa...


Hejdå!

Kram

Mariina

 
Av Mariina - 15 juli 2012 11:30

Hejhej! Nu när jag precis vaknade, så känner jag att jag hade lite otur...

I min dröm drömde jag att en person dog, och när jag vaknade skulle jag hämta ett glas med vatten, då vällte jag omkull ett annat glas i diskhon, så det gick sönder (R†P glaset)... sen satte jag mig med ett glas vatten vid datorn, och gissa vad? JO, jag råkar putta omkull det glaset också! Fast vattnet nådde inte datorn (puuuuh!!!!) för isåntfall skulle ni nog inte läsa detta just nu...


Vad tycker ni om Musikmobilen? Bra låtar? :)

Är det bara jag som ser det, eller ser ni också massor med reklam 'under' Musikmobilen, och allt som är under den? Isånt fall kanske jag måste ta bort Musikmobilen :(


Ja, vi får se hur dagen blir... :D

Hejdå!

Kram

Mariina

Om mig


Hej, jag heter Mariina och jag är en 12 årig belieber och animal från Stockholm.. Jag gillar mode, musik, min familj, mina vänner och aa mycket mer.

Instagram: mariina_liv

Videofyme: Mariina Lundström

KIK: Popcornmusik

 

Ställ en fråga

17 besvarade frågor

Inläggskalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Gamla inlägg

Saker jag skriver om

Andra bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards